Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، همایش روز بدون حاددثه رانندگی به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل به همت سازمان مدیریت و حمل نقل بار و مسافر شهرداری قدس با هدف ترویج فرهنگ ایمنی حمل و نقل با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، رئیس پلیس راهور شهرستان قدس و در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مختاری، شهردار قدس با اشاره به آمار جابجایی مسافر شهروندان، اظهار داشت: بیشترین آمار جابجایی مسافر در سطح  شهرستان توسط شهرداری انجام می شود. تعداد ۷۸۰ دستگاه تاکسی، ۱۰۹ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی بوس امر جابه جایی مسافر را به استان ها و شهرهای همجوار انجام می دهند.

شهردار قدس تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ما در مجموعه شهرداری ایمنی مسافر است و به همین خاطر خودروهای فرسوده ای که کار جابه جایی مسافر را انجام می دهند، تبدیل به احسن و جایگزین می شوند و در سال گذشته ۱۵ دستگاه از اتوبوس های فرسوده را از چرخه حمل و نقل خارج کردیم و اتوبوس های جدیدی جایگزین شده است. همچین تعداد ۱۵ دستگاه دیگر در حال بازسازی کامل است. در حوزه تاکسیرانی نیز علی رغم اینکه سهمیه تاکسیرانی در چند سال اخیر به شهروندان داده نشده است، مصوبه ای در شورای اسلامی شهر تصویب شده تا تاکسی هایی که عمر آنها بیش از ۱۰ سال است با تجهیز شدن خودرو به سیستم گرمایشی و سرمایشی، به چرخه تاکسیرانی اضافه خواهند شد.

در حاشیه این همایش به نقاشی های برتر همیاران پلیس جوایزی داده شد و مسئولین حوزه حمل و نقل، ترافیک و رانندگان نمونه قدردانی و تجلیل شدند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: روز بدون خودرو شهر قدس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی