Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پایانه جوانمرد قصاب در شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تاکسی ها با سرعت 50 کیلومتر در ساعت با برق شارژ می شوند و با یک بار شارژ تا 300 کیلومتر مسافت را طی می کنند.
وی افزود: استفاده از تاکسی های هیبریدی به صورت پایلوت در شهر تهران اجرا می شود و تفاهم نامه هایی در این زمینه با دانشگاه تهران و صنعتی شریف منعقد شده تا چرخه راه اندازی این تاکسی ها در سطح شهر کامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران یادآور شد: با همکاری پژوهشکده وزارت نیرو نشست تخصصی در مورد چالش های استفاده از خودروی برقی نیز برگزار می شود تا چالش های این طرح را به حداقل برسانیم.
وی به راه اندازی باشگاه رفاه تاکسیرانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این باشگاه با کارخانه‌های تولید کننده در راستای حمایت از تولیدات داخلی رایزنی های لازم را برای تامین قطعات انجام داده تا این قطعات را با قیمت مناسب تهیه کند.
به گزارش ایرنا، خودروی هیبریدی سیستمی است که یک موتور بنزینی معمولی، یک موتور الکتریکی و یک باتری را به‌ طور همزمان در خود جای ‌داده است و به آن خودوری برقی دوگانه یا خودروی سبز هم گفته می‌شود.
6003/1970
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق پایتخت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ناوگان حمل و نقل وزارت نیرو 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"،تیم مس سونگون در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تهران به مصاف هوادار رفت. این دیدار از ساعت 18:15 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و با برتری 3-1 هوادار همراه بود.

هوادار در دقایق 8 و 23 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی دروازه مس را باز کرد. شاگردان علی اصغر کلانتری بعد دریافت این گل کاملا تهاجمی شده و 5 دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساندند.

گل مس روی ارسال اکبر آفاق در دقیقه 28 و ضربه سر ماهان احمدزاده به ثمر رسید تا کار 2-1 شود. مس که حملات خود را ادامه داده بود سه موقعیت تک به تک خوب را در عرض چند دقیقه از دست داد؛ یکی از این تک به تک ها می توانست به پنالتی تبدیل شود اما داور اعتقادی به خطا روی اکبر آفاق در دقیقه 34 نداشت.

نیمه دوم با شروع خوب مس همراه بود اما در دقیقه 73 این هوادار بود که به گل سوم دست یافت. گل سوم میزبان را محمدعلی عبدالهی وارد دروازه مهمان کرد تا نتیجه را 3-1 کند.

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی