Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@18:09:53 GMT

سد معبر مانع تحقق شهر پیاده‌محور می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۶۰۰

سد معبر مانع تحقق شهر پیاده‌محور می‌شود

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چشم اندازهایی مانند شهری برای گردشگران، شهر انسان‌محور و شهر پیاده‌محور با مسئله سد معبر در پیاده‌روها در تعارض است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همواره یکی از چالش‌های مدیریت شهری، "سد معبر است که انواع مختلفی دارد، اظهار کرد: یکی از این مشکلات اشغال پیاده‌روها بوده که توسط مغازه‌داران ایجاد شده و یکی از مشکلات کلانشهر اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چشم اندازهایی مانند شهری برای گردشگران، شهر انسان‌محور و شهر پیاده‌محور با این مسئله در تعارض خواهد بود.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آنقدر نسبت به مسئله سد معبر بی توجهی شده و مغازه‌داران درخصوص آن بی اعتنا هستند که خیال می‌کنند با پرداخت عوارض کسب و پیشه، مجاز به سد معبر هستند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است شهرداری خواسته مردم را در رفع سد معبر مدنظر قرار دهد، خاطر نشان کرد: در مواقعی سد معبر نه تنها پیاده‌روها بلکه معابر روبه‌روی مغازه‌ها را نیز شامل شده و نظارتی نیز بر آن نیست.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیاده راه سد معبر شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان کمیسیون عمران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها