Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:25:03 GMT

نوید حل مشکل آب روستاهای بالاده کازرون داده شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۹۳۸

نوید حل مشکل آب روستاهای بالاده کازرون داده شد

حمدالله عربلو یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نشستی که شامگاه شنبه با حضور معاون طرح و توسعه شرکت آبفای روستایی استان فارس در بخشداری جره و بالاده کازرون برگزار شد، مقرر شد یکی از چاه های آب آشامیدنی حفر شده در سال 97، برق رسانی و تجهیز شود.
وی ادامه داد: تجهیزات مربوط به استحصال آب از این چاه پیش از این خریداری شده و پیمانکار برق رسانی آن مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار جره و بالاده کازرون گفت: تقویت پمپ چاه های آب آشامیدنی در حال بهره برداری در منطقه از دیگر تصمیمات نشست شامگاه شنبه برای حل مشکل آب روستاهای این بخش بود.
وی افزود: همچنین مقرر شد چاه روستای باغدشت تا یک ماه آینده تجهیز شود و چاه سرمشهد که پیش از این حفاری شده است، تجهیزو خط انتقال آن تکمیل شود.
عربلو با اشاره به طرح مشکل قطعی آب از سوی مردم روستای ایلان گفت: بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی منتهی به این روستا تعویض می شود تا از هدر رفت آب جلوگیری و مشکل قطعی آب حل شود.
پیش از این، معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کازرون به خبرنگار ایرنا گفته بود: کاهش آبدهی چاه تامین آب شرب در بخش جره و بالاده این شهرستان منجر به قطع آب برخی روستاهای این بخش شده است.
علی محمدی افزود: با توجه به کمبود منابع آبی، آب 28 روستای این بخش از سال های گذشته جیره بندی بود که هم اینک با کاهش آبدهی چاه، روستاهای انتهای مسیر شبکه آبرسانی از جمله روستای ایلان با مشکل کمبود آب مواجه هستند.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان فارس برق شرکت آب و فاضلاب آب کازرون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آذوقه به عشایر روستاهای آبدانان

دریافت 5 MB کد خبر 6095939

دیگر خبرها

  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • انتقال آذوقه به عشایر روستاهای آبدانان
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم