Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:48:19 GMT

تلاش برای حضور فوتبال قم در لیگ دسته دوم کشور

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۶۲۳۹

تلاش برای حضور فوتبال قم در لیگ دسته دوم کشور

کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس نظر مدیرکل ورزش و جوانان قم مبنی بر ضرورت حضور تیمی از قم در لیگ‌های معتبر فوتبال کشور موضوع حضور یک تیم قمی در لیگ دسته دوم در حال پیگیری است و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: در زمینه حضور در لیگ دسته دوم، آنچه اهمیت دارد تأمین منابع مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک اسپانسر صحبت کرده‌ایم و این حامی مالی جلسه‌ای را نیز با مدیر کل ورزش و جوانان قم داشته است و منتظر پاسخ قطعی او هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: حضور در لیگ دسته دوم را اقدامی مثبت می‌بینم به شرطی که همه جوانب آن را در نظر بگیریم به طوری که هم بتوانیم منابع مالی آن را تأمین کنیم و هم به طور واقع بینانه نسبت به امور فنی آن اقدام کنیم تا مشکلاتی که در گذشته در مورد تیم وحدت در لیگ ۲ و نیز تیم صبای قم در لیگ دسته اول رخ داد تکرار نشود.

بهرامی بیان داشت: امسال تیم فوتبال سرخ پوشان نماینده قم در زیر گروه لیگ دسته سوم کشور است و به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال قم، در این مسابقات دارای حق حضور است اما نبود حامی مالی همواره مانع بزرگی برای حضور تیم‌های قهرمان استان در لیگ ۳ بوده است.

وی عنوان کرد: اعتقاد دارم حضور تیم سرخ پوشان در لیگ ۳ می‌تواند یک فرصت برای فوتبال قم باشد زیرا تیمی در اختیار است که از مزیت تماشاگر بهره‌مند است، پشتیبان و ریشه دارد و می‌تواند فرصتی مناسب و جایگاهی در حد و اندازه داشته‌های فوتبال قم باشد اما حضور این تیم در زیر گروه لیگ ۳ تا زمانی که اعتبار مالی مورد نیاز این تیم تأمین نشود ممکن نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در مورد تعیین تکلیف مالکیت امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: در این زمینه همکاری خوبی صورت گرفت و باید از امیر آقایی که در این زمینه برای حفظ منافع ورزش قم مساعدت کرد قدردانی کنم. امیدوارم هیئت مدیره تیم سوهان محمد سیما با همیاری بتوانند فصل خوبی برای نماینده فوتسال قم رقم بزنند.

کد خبر 4601999

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال فوتبال قم هیئت فوتبال استان قم لیگ برتر فوتبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی شامل همکاری‌های بین بخشی، مشارکت مردم، بخش خصوصی و ضرورت استمرار انجام پژوهش در زمینه بررسی اثرات میکروپلاستیک‌ها بر سلامتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جعفر جندقی اظهار کرد: هم‌زمان با اجرایی شدن پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیک» در سازمان حفاظت محیط زیست تدوین طرح پویش شهر بدون پلاستیک در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتمام رسید و لازم است در راستای کاهش مواد پلاستیکی اطلاع رسانی عمومی انجام شود.

وی افزود: در پی مطالعات سلول‌های انسانی در محیط کشت و آبزی و ورود آن‌ها به چرخه مواد غذایی انتقال میکروپلاستیک‌ها در روده موجب اثرگذاری بر سیستم لنفاوی، گردش خون و در نهایت تجمع در بافت‌هایی مانند کبد، کلیه، مغز و دستگاه گوارش می‌شود که ممکن است برای بیماران زمینه‌ای پیامدهایی را داشته باشد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: نگرانی‌های اصلی حول موضوع مواد پلاستیکی ناشی از مواد سمی و موارد شیمیایی به این منظور است که زباله‌های میکروپلاستیکی به علت ناقل پاتوژن‌ها و فلزات سنگین باعث ایجاد خطر برای زنان باردار و ایجاد تداخلاتی در هورمون‌ها، کاهش قدرت باروری، مشکلات رشد مغز و استخوان، سرطان و در توسعه رشد و مجرای تناسلی جنین شود.

جندقی ادامه داد: میکروپلاستیک‌ها می‌تواند انواع اختلالاتی همچون بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع دو و آنزیم‌های کبدی شوند که همگی انواعی از مشکلاتی هستند که در نتیجه قرارگیری در معرض مقدار بسیار کمی از این ماده می‌توانند به وجود آیند.

وی اظهار داشت: تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی شامل همکاری‌های بین بخشی، مشارکت مردم، بخش خصوصی و ضرورت استمرار انجام پژوهش در زمینه بررسی اثرات میکروپلاستیک‌ها بر سلامتی است.

کد خبر 751161

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال