Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:25:23 GMT

ناکامی ۲ تکواندوکار ایران در کسب سهمیه گرنداسلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۶۲۴۹

ناکامی ۲ تکواندوکار ایران در کسب سهمیه گرنداسلم

دو نماینده تکواندو ایران در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم در "ووشی" چین، موفق نشدند سهمیه حضور را بدست آورند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از  ایسنا، سومین دوره مسابقات گرنداِسلم انفرادی در ۴ وزن المپیکی، ۲۶ آذرماه تا یکم دی‌ماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود، برهمین اساس مرحله اول مسابقات کسب سهمیه این رقابت‌ها، از ۶ اردیبهشت‌ماه در "ووشی" چین در حال برگزاری است و امروز (یکشنبه - ۸ اردیبهشت ماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم و سینا بهرامی در وزن ۶۸- کیلوگرم دو نماینده تکواندو ایران به صورت شخصی برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کرده بودند که موفق نشدند سهمیه حضور را بدست آورند.

 

حسین لطفی در نخستین دیدار برابر نماینده فیلیپین نتیجه را ۲ بر یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

سینا بهرامی نیز ابتدا تکواندوکار میزبان را ۲ بر یک شکست داد، سپس دیگر نماینده چین را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و برابر نماینده روسیه نیز با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را برابر سئوک بای کیم از کره جنوبی واگذار کرد؛ سینا برای کسب سهمیه و مدال برنز این رقابت‌ها در راند طلایی برابر دیگر هوگوپوش کره قرار گرفت و با واگذاری نتیجه در یک قدمی مدال از دور مسابقات کنار رفت.

 

گفتنی است؛ سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌نمایند و در این مسابقات تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود، همچنین به مقام‌های اول تا چهارم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷/۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداِسلم ۱۲۰، ۷۲، ۴۳/۲ و ۲۵/۹۲ تعلق می‌گیرد.


 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود