Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه شاهد خبر‌هایی از اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان برگزار شد، رییس هیات وزنه برداری استان انتخاب شد،استقبال از کاراته کا ملی پوش استان،رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی چین پنجم شد و بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان برگزار شد

با حضورمدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش از تیم‌های برتر دانش آموزی در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان تجلیل شد.

جعفری در این مراسم از فعال شدن این المپیاد در مدارس سراسر کشور خبر داد و گفت: ورزش باعث نشاط و پویایی دانش آموزان، اولیا، مربیان و معلمان می‌شود.

عین الله صادقی معاون تربین بدنی و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان هم در این مراسم از استقبال ۸۰ درصدی دانش آموزان استان در این المپیاد گفت.

مقامی در سمت خود ابقا شد

در پایان مجمع انتخاب رئیس هیات وزنه برداری استان که با حضور بیراوند دبیر فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع برگزار شد، حسین مقامی با ۱۴ رای برای چهار سال دیگر بعنوان رییس هیات وزنه برداری استان ابقا شد.

مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

استقبال از کاراته کا ملی پوش استان

مراسم استقبال از علی اصغر آسیابری کاراته کا ملی پوش استان و دارنده مدال نقره رقابت‌های لیگ جهاتی کاراته وان در کشور مراکش با حضور خانواده کاراته استان برگزار شد.

رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی چین پنجم شد

دومین مرحله از جام‌های جهانی سنگ‌نوردی در ماده سرعت در حالی در چونگ کینگ چین، به کار خود پایان داد که رضا علیپور ملی پوش قزوینی در رتبه پنجم قرار گرفت.

علیپور در مرحله مقدماتی که با حضور ۸۵ ورزشکار برگزار شد با کسب رکورد ۶ ثانیه ۱۵ صدم ثانیه و کسب رتبه نهم به مرحله نهایی راه یافت و در مرحله یک چهارم در نهایت به عنوان پنجم دست یافت.

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد

فاطمه اعتدادی ملی پوش قزوینی به دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان فراخوانده شد.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از ۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز ۱۵ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

بازیکنان روز ۱۵ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد روسیه جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتسال که با حضور تیم‌های اسپانیا، روسیه، ایران و پرتغال برگزار می‌شود، ترک می‌کنند.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری