Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بررسي مقرري‌بگيران جديد بيمه بيکاري طي سال‌هاي 95تا 97روند افزايشي اين تغييرات را نشان مي‌دهد؛ به نحوي که ميزان تغييرات سال 97نسبت به سال قبل، 17.3درصد بوده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، بررسي بيمه بيکاري و افراد بهره‌مند از اين مزيت، يکي از مواردي است که مي‌تواند در تحليل بازار کار کشورها مفيد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين لازم به ذکر است رويکرد جهاني در اين خصوص کاهش تعداد مقرري بگيران با تاکيد بر حفظ اشتغال مي‌باشد چرا که افزايش اين امر مي‌‌تواند بيانگر مشکلات اقتصادي کارگاه و تعطيلي آنها باشد.
بر اساس گزارش‌هاي مرکز آمار و اطلاعات راهبردي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي بررسي مقرري بگيران جديد طي سال‌هاي 1397-1395روند افزايشي اين تغييرات را نشان مي‌دهد به نحوي که ميزان تغييرات سال 1397نسبت به سال قبل، 17.3درصد بوده است.
به گزارش فارس، بررسي تعداد مقرري بگيران جديد بيمه بيمکاري بر حسب جنس نشان مي‌دهد که در سال 1397مرداد 77درصد از مقرري بگيران جديد را به خود اختصاص داده‌اند. همچنين از بين تمام مقرري بگيران جديد بيمه بيکاري 1397حدود 84درصد متاهل هستند.


-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت