Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@20:28:38 GMT

تولید نان دارو در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۰۷۷

تولید نان دارو در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، بهرام باقری، مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا مطالعات پروژه تولید نان دارو یا بیو نان را از سال گذشته آغاز کرده، نتیجه این مطالعات پس از بررسی و امکان سنجی‌های لازم به خطوط تولید انتقال یافت تا برای اولین بار در استان نان‌های پروبیوتیک تولید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نان داروها که از آنها به عنوان نان‌های فرا سودمند یا بیونان یاد می‌شود، حاوی نوعی خاصی از باکتری پربیوتیک هستند که در فرآیند طبخ و نگهداری نان زنده می‌مانند و فواید سودمند بسیاری برای بدن در صورت مصرف منظم دارند.
مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا با اشاره به اینکه نان داروها برای اولین بار است که در استان تولید می‌شوند، تصریح کرد: مصرف نان‌های حاوی پربیوتیک از مشکلات گوارشی پیشگیری می‌کند، خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد، باکتری‌های مضر دستگاه گوارش به ویژه روده را از بین می‌برد و موجب جذب غذا و تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌شود.
باقری مصرف این نان را توصیه کارشناسان سلامت دانست و با بیان اینکه بیو نان‌ها در کنار داروها خواص درمانی و پیشگیرانه دارند، عنوان کرد: تیم علمی و پژوهشی کوبودنا خلا این نان‌های سودمند را بر روی سفره مردم احساس کرد و لذا برای جبران آن وارد عمل شد که حالا مردم کل کشور و به خصوص مردم استان می‌توانند به راحتی به نان داروهای تولیدی کوبودنا دسترسی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا تولید نان‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون محصولات ارزشمند بسیاری را تولید کرده است که برخی از آنها در هیچ کجای کشور تولید و عرضه نمی‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی نان دارو کوبودنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور