Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز یکشنبه نوشت: بارسلونا پس از برتری شب گذشته مقابل لوانته هشتمین قهرمانی خود در لالیگا را در طول 11 سال جشن گرفت.
مهره کلیدی آنها در فصل جاری «لیونل مسی» بود. کسی که با 34 گل و 13 پاس گل نه تنها به آبی اناری برای فتح عنوان قهرمانی کمک کرد بلکه دهمین مدال قهرمانی خود را به گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره آرژانتینی دهمین جام قهرمانی خود را در لالیگا بالای سر برد تا مجموع جام های دوران فوتبالیش را به عدد 34 برساند، اما کاپیتان آلبی سلسته (لقب تیم ملی آرژانتین) از این حیث با 2 قهرمانی کمتر در تعقیب «رایان گیگز» ستاره اسبق تیم منچستریونایتد است.
ستاره ولزی اسبق یونایتد در دوران بی اندازه موفقش در اولدترافورد در مجموع 36 جام در گنجه افتخارات خود جای داد. گیگز در فصل 1992 – 93یعنی همزمان با تولد رقابت های لیگ برتر جزیره راه خود را از آکادمی یونایتد به تیم بزرگسالان باز کرد.
هموطن «گرت بیل» در ادامه مسیر مملو از افتخارش به 13 قهرمانی لیگ برتر خود، 16 قهرمانی مشترک در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس، 2 لیگ قهرمانان، یک سوپرجام یوفا، یک جام بین قاره ای و یک جام باشگاه های جهان را افزود.
با این وجود، مرد ولزی اسبق شیاطین سرخ با تمام افتخارات و عناوین همچنان با رکورد دار این دستاورد ورزشی یعنی «دنی آلوز» هم تیمی اسبق مسی فاصله دارد.
دفاع راست تیم ملی برزیل در طول دوران فوتبال حرفه ای خود که محدوده وسیعی را از باشگاه باهیا برزیل، سویا، بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل را در بر می گیرد، در مجموع 42 جام را بالای سر برده است.
این در حالی است که با توجه به در دسترس بودن 2 جام (جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا)، مسی این شانس را دارد که در همین فصل از رکورد گیگز عبور کند. مرد آرژانتینی هم اکنون به همراه پیراهن همیشگی خود به فینال جام حذفی اسپانیا رسیده و نیمه نهایی سختی مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان انتظار وی را می کشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، مس رفسنجان و هوادار تهران در کنار دو تیم آلومینیوم اراک و چادرملوی اردکان ترکیب هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی جام حذفی ایران را تشکیل می دهند.

طرفداری- چند نکته از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران را با هم مرور می کنیم.

فقط استان کرمان در این مرحله از مسابقات 2 نماینده دارد: گل گهر و مس نمایندگان این استان هستند در حالی که استان پرجمعیت تهران تنها تیم هوادار را در این مرحله دارد. سپاهان، ملوان و تراکتور تنها تیمهایی هستند که قبلا قهرمان مسابقات جام حذفی شده اند. به جز چادرملوی اردکان، هر هفت تیم دیگر جزو تیمهای حاضر در مسابقات لیگ برتر کشورمان هستند. در بین تیمهای مورد اشاره، تنها سپاهان در سال گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. بیشترین دوره بی شکستی را در لیگ برتر و جام حذفی در بین تیمهای مورد اشاره، تیم مس رفسنجان دارد که 9 هفته در مسابقات مختلف شکست نخورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24