Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:19:04 GMT

توهین فرماندار تفت و استعفای دسته جمعی مسئولان نیر

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۳۰۴

توهین فرماندار تفت و استعفای دسته جمعی مسئولان نیر

اعضای شورای شهر و شهردار نیر به علت توهین فرماندار تفت به صورت دسته جمعی استعفا دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، روز گذشته در جلسه ای فوق العاده، اعضای شورای شهر و شهردار نیر تصمیم به استعفای دسته جمعی از سِمَت های خود گرفتند. ظاهرا دلیل این استعفا توهین یکی از مسئولان ارشد شهرستان به نمایندگان مردم (در ادامه درخواست و اقدام مردمی جهت ترمیم مسیر نیر-ده بالا ) عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی دهقان نیری عضو شورای اسلامی شهر نیر گفت: به دلیل تخریب جاده نیر -ده بالا به علت بارندگی های اخیر و درخواست های مردمی، دیروز اقدام به تیغ زنی بخشی از جاده کردیم که پیش از این نیز مسیر رفت و آمد بود اما متاسفانه محامدی فرماندار تفت در تماسی تلفنی به شهردار، اعضای شورا و مردم منطقه توهین کردند. همچنین آقای محامدی در بازدید از مسیر جاده، بازهم به شورا و مردم نیر توهین کردند. به همین علت شورای شهر نیر استعفای خود را تنظیم کردند تا به معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد تحویل دهند.

هر چند عضو شورای شهر نیر نگفته توهین فرماندار تفت به آنها چه بوده اما برخی مدعی شده اند فرماندار تفت به دلیل تیغ زنی جاده نیر – ده بالا  به اعضای شورا گفته غلط کردی!

البته برخی کانال های حامی فرماندار تفت در مطلبی بی پایه و اساس از پذیرش استعفای شهردار و شورای شهر نیر سخن گفتند؛ این در حالی است که استعفای روز گذشته شورای شهر نیر با عدم موافقت اولیه استانداری مواجه شد و مقرر شده تا فرماندار جهت ارائه توضیحات فراخوانده شود.

حال باید دید طالبی استاندار یزد که همیشه از حکمرانی خوب دم زده است، در این فقره از فرماندار خود طرفداری می کند یا به خاطر توهین او به نمایندگان مردم نیر با وی برخورد می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد

قرار است شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را پشت درهای بسته به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

بر اساس گزارش الجزیره، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گورهای جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. 2 گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل