Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:12:50 GMT

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 10 اردیبهشت آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۳۲۴

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 10 اردیبهشت آغاز می شود

تهران- ایرنا- اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا از 10 اردیبهشت در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 و 4 اردیبهشت در شهر «شی آن» چین برگزار شد که تیم ملی ایران با 7 مدال طلای رضا اطری، بهنام احسان پور، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یدالله محبی در وزن های 57، 61، 79، 86، 92، 86 و 125 کیلوگرم و سه مدال برنز پیمان بیابانی، یونس امامی و محمد نخودی در وزن های 65، 70 و 74 کیلوگرم با 220 امتیاز قدرتمندانه بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ایران خود را آماده حضور در پیکارهای قهرمانی سال 2019 جهان در قزاقستان می کند که سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو نیز توزیع می شود.
پنج کشتی گیر برتر هر وزن (مجموعا شش نفر) در رقابت های جهانی سال 2019 میلادی که در شهریور امسال در شهر نورسلطان (آستانه) کشور قزاقستان برگزار می شود، مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست می آورند و در مجموع 108 نفر (در شش وزن المپیکی) در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان در گام اول سهمیه این رویداد مهم را کسب می کنند.
برهمین اساس کادر فنی 29 آزادکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: رضا اطری (مازندران)، نادر حاج آقا نیا (مازندران) و علیرضا سرلک (لرستان)
61 کیلوگرم: بهنام احسان پور (مازندران) و محمدباقر یخکشی (مازندران)
65 کیلوگرم: پیمان بیابانی (تهران)، امیرمحمد یزدانی (مازندران) و مرتضی قیاسی (لرستان)
70 کیلوگرم: یونس امامی (تهران)، فرهاد نوری (تهران) و میثم نصیری (زنجان)
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران)، رضا افضلی (کرمانشاه) و محمد نخودی (مازندران)
79 کیلوگرم: بهمن تیموری (کرمانشاه) و علی سوادکوهی (کرمانشاه)
86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران)، کامران قاسم پور (مازندران)، احمد بذری (مازندران) و مرصاد مرغزاری (مازندران)
92 کیلوگرم: علیرضا کریمی (البرز) و ارشک محبی (کرمانشاه)
97 کیلوگرم: رضا یزدانی (مازندران)، عباس فروتن (مازندران)، حامد طالبی زرین کمر (مازندران) و علی شعبانی (مازندران)
125 کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی)، کمیل قاسمی (مازندران) و یدالله محبی (کرمانشاه)
کشتی گیرانی که در رقابت های آسیایی چین حضور داشتند از روز 11 اردیبهشت ماه در اردو حاضر شوند.
کادر فنی: غلامرضا محمدی (سرمربی)، ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری (مربیان)، دکتر مرتضی بهرامی نژاد (مربی بدنساز) و هادی حبیبی (سرپرست).
ورزشی**9463**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد تيم ملي اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد

رئیس هیئت کشتی مازندران می‌گوید حسن یزدانی پیش از المپیک باید به یک مسابقه برود و می‌رود؛ مگر آنکه آماده نباشد. - اخبار ورزشی -

امید شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران ملی‌پوش اضافه خواهد شد؟، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می‌کند و قطعا از اردوی بعدی خواهد آمد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود یزدانی تمایلی به شرکت در تورنمنت بوداپست نداشته، تاکید کرد: پیش از المپیک، باید به مسابقه برود و می‌رود، مگر اینکه آماده نباشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص اینکه قبلا به نظر می‌رسید کامران قاسم‌پور هم همراه یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان شرکت کند، گفت: تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که حسن یزدانی تنها برود، کامران قاسم‌پور هم تمریناتش را پیگیری می‌کند و هرجا که نیاز باشد به تیم ملی کمک خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه عوامل جنجال‌ساز مسابقات انتخابی استانی مازندران، هنگام برگزاری مسابقات انتخابی کشوری نونهالان نیز در سالن هفت‌تیر حضور پیدا کرده‌اند و آیا با آنها بعد از اتفاقاتی که چندی پیش در ایزدشهر رخ داد، برخورد نشده است؟، گفت: شکایت قضایی که در جریان است، من هم عکس‌ها را دیدم که آنها در سالن حضور دارند، حکم‌شان از سوی دادگاه صادر می‌شود. اتفاقا پیش‌بینی می‌کردیم که به مسابقات تهران بروند، اما اختیار سالن با ما نبود، بچه‌ آنها مسابقه داشته و آنها هم به سالن رفته‌اند.

شایگان در پاسخ به این سوال که فردی که در فایلم‌های منتشرشده از کشتی نونهالان مازندران چاقو به دست داشت هم در سالن هفت‌تیر حاضر شده است؟، تاکید کرد: من در عکس‌ها آن شخص را ندیدم و بعید می‌دانم او هم بوده باشد.

درخواست مازندران برای اضافه شدن 3 کشتی‌گیر به اردو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو