Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس‌آباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: یک کانتینر گل وگیاه زینتی و آپارتمانی به ارزش ۸۰ هزار دلار روز گذشته از سلمانشهر به کشور افغانستان صادر شد.   وی افزود:این محموله شامل، ۲هزار درختچه کاج، شمشاد، ترون وگل‌های تزیینی آپارتمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ابوالحسنی گفت: شهرستان عباس‌آباد با دارا بودن ۵۴ هکتار گلخانه جهت پرورش گل و گیاه آپارتمانی و ۱۰۹ هکتار فضای باز تولیدی درخت و درختچه زینتی، یکی از قطب‌های تولید گل و گیاه استان مازندران است.   مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس‌آباد افزود: هزار و ۲۰ بهره‌بردار در حال حاضر در زمینه پرورش و تولید گل و گیاه در مناطق کلاراباد، سلمانشهر و عباس آباد مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/آ


صادرات گل از عباس آباد به افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی