Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@16:08:47 GMT

واکنش کمیته اخلاق به حوادث بازی پرسپولیس - سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۷۸۹

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه ای از ممنوعیت ورود روسای کانون های هواداران 4 باشگاه به ورزشگاههای کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ باتوجه به حوادث بازی بین تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و برخی دیگر از بازی های لیگ فوتبال کشور در هفته های گذشته حسب بررسی ها و مطالعات صورت گرفته و گزارش های واصله ، بخش عمده ای از این حوادث و اتفاقات ناشی از رفتار غیر ورزشی و غیر اخلاقی و بعضاً مجرمانه لیدرها و کانون هواداران باشگاه ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که این اشخاص به طور خاص و ویژه از امکانات ، بودجه و خدمات رفاهی باشگاه ها برخوردار و بهره مند هستند ولی متأسفانه شاهد رفتار غیر مسئولانه ، غیر اخلاقی و غیر ورزشی این اشخاص در ایام قبل و حین بعد از بازی های حساس و مهم و ایجاد التهاب و تنش در زمان برگزاری مسابقات بر روی سکوها و ... هستیم که در همین راستا طی نامه ای به وزارت محترم کشور ، مراجع انتظامی و اطلاعاتی ضمن ابلاغ حکم صادره از سوی این کمیته دستور ممنوعیت ورود رئیس کانون هواداران تیم های پرسپولیس ، سپاهان ، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت درخواست گردیده است و پرونده این اشخاص در کمیته اخلاق در حال رسیدگی می باشد.
بدیهی است علاوه بر اشخاص موثر در کانون هواداران ، مدیران عامل و باشگاه ها نیز در قبال رفتار غیر ورزشی و غیر اخلاقی این اشخاص مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند

به گزارش فرارو و به نقل از رسانه باشگاه سپاهان، در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس