Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه ضعیفی قرار نگرفته است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: ما به این برد خانگی نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً هم گفته بودم که در لیگ برتر دنبال امتیاز جمع کردن هستیم تا بتوانیم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم. ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتیم و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت حریف توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم. تراکتورسازی هم تیم خوبی است، ولی خدا را شکر که در این بازی هم روند صعودی تیم‌مان ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به پیروزی تیمش برابر الوصل امارات که باعث شد صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تقریباً قطعی شود، عنوان کرد: ما برابر تیمی بازی داشتیم که برخی منتقدان که دنبال چیزهای دیگری هستند، اعتقاد داشتند که تیم ضعیفی است. آنها به این فکر نمی‌کنند که ما خوب بازی کردیم و به دنبال این هستند که حریف‌مان را ضعیف جلوه دهند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: همین الوصل توانست النصر عربستان را شکست بدهد، تیمی که صدرنشین لیگ عربستان است. گروهی که صدرنشین لیگ عربستان در آن حضور دارد، گروه ضعیفی است؟ ما در این گروه با 10 امتیاز هنوز مطمئن به صعود نیستیم. این گروه پیچیده‌ترین گروه است و در برخی گروه‌ها تیم‌های صعود کننده تا حدودی مشخص هستند.

مطهری همچنین به اهداف تیمش در دیدارهای پیش رو اشاره کرد و گفت: در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال دو برد در دو بازی آینده هستیم. ما به این فکر نمی‌کنیم که صعودمان قطعی شده است، ما می‌خواهیم بازی‌های بعدی را هم ببریم تا شخصیت تیمی ذوب‌آهن را بالاتر ببریم.

وی درباره اینکه آیا تیمش پتانسیل صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر، تصریح کرد: با این بازیکنان و اتحادی که در تیم ما ایجاد شده است و همچنین با کادر مدیریتی و کادر فنی که در اختیار داریم، مطمئنم که رفته رفته بهتر خواهیم شد. ما دنبال این هستیم که تمام فوتبالدوستان ایرانی از بازی‌های ما لذت ببرند. آقای آذری، مدیرعامل باشگاه هم تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد تا تیم آرامش داشته باشد، هر چند که برخی مسائل هم ایجاد می‌شود که دوست ندارم الان در موردش صحبت کنم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: ما در پلی‌آف دو تیم پرقدرت یعنی الغرافه و الکویت را شکست دادیم و در مرحله گروهی هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. برخی برای منفعت خودشان و افراد دیگر صحبت می‌کنند و البته من برای‌شان احترام قائلم، ولی باز هم می‌گویم ما خوب هستیم که حریفان ضعیف به نظر می‌رسند. آنهایی که معتقدند گروه ما ضعیف است، بروند و رقم قرارداد بازیکنان الوصل را ببینند. تیم‌های الکویت، الغرافه و النصر هم چنین شرایطی دارند و اگر تیمی ضعیف باشد این‌طور به بازیکنانش پول نمی‌دهد. وقتی تیمی خرید میلیاردی می‌کند، مطمئناً تیم پرقدرتی است.

منصوریان: بازی‌های لیگ بسیار فشرده است/ موقعیت‌سوزی مشکل اصلی ذوب‌آهن استمنصوریان: فکر نمی‌کردم تراکتورسازی ما را سورپرایز کند/ با استرس وارد زمین شدیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!