Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:34:58 GMT

مصلح: درد دارم اما به خاطر پرسپولیس بازی میکنم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۸۴۴۳

مصلح: درد دارم اما به خاطر پرسپولیس بازی میکنم

شایان مصلح می‌گوید الان با درد بازی می‌کند و به عمل جراحی نیاز دارد اما باتوجه به مشکل تیم، عمل را به انتهای فصل موکول کرده است.

به گزارش ورزش سه، شایان مصلح دومین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند. او که در این دو سال در پست های مختلف به میدان رفت و نشان داد که می‌تواند مهره موثری برای تیم باشد، این فصل اسیر برخی حواشی شد و در نهایت نیز مصدومیتی عجیب باعث شد تا او از زمین خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تمرین تیم پرسپولیس گفتگویی با او انجام دادیم و درباره مسائل مختلف با مصلح صحبت کردیم.

 

* شایان وضعیت مصدومیت به چه شکلی است؟

 

مصدومیت من مصدومیت استخوان پوبیس است. یک سری از بافت های نرم عضلات شکمم درگیر هستند و البته مشکوک به فتق هست. پیش دکترهای مختلف که می‌رویم هر کدام یک نظری دارند. یک عده میگویند عمل لازم است و یک عده هم میگویند عمل نمیخواهد و با فیزیوتراپی خوب می‌شود. من خودم با دکترهای تیم‌مان تصمیم گرفتم در تمرینات سبک‌تر تمرین کنم و در بازی ها هم با مسکن و آمپول بتوانم خودم را برسانم تا در حد ده دقیقه یا یک ربع، هرچقدر نیاز بود بازی کنم. آقای برانکو صحبت کرد هرچقدر نیاز بود در هر بازی بیایم و به تیم کمک کنم. سه - چهار بازی در لیگ و چند بازی آسیایی باقی مانده و واقعا حیف است که تا اینجای کار رسیدیم، چند بازی را از دست بدهیم. دوست دارم این چند بازی در‌حد نیاز به تیم کمک کنم تا ببینیم بعد از پایان فصل اگر نیاز بود عمل کنم اگر نه با فیزیوتراپی و استراحت خوب شوم.

 

* این مصدومیت و بیرون بودن باعث‌ نمی‌شود از کیفیتت کاسته شود؟

 

کیفیتم قطعا پایین می‌آید، ولی دیگر آدم تا یک جایی کار را می‌رساند و دوست دارد تا آخرش باشد. ما تا اینجا همه تلاش‌مان را برای هواداران کرده‌ایم و این سه چهار بازی هم تمام توان‌مان را می‌گذاریم. امیدوارم که مصدمیتم اذیتم نکند، چون وقتی که با مسکن بازی می‌کنیم بعد از بازی وقتی اثر مسکن می‌رود دردها بیشتر خودشان را نشان می‌دهند‌. امیدوارم به قهرمانی برسیم و بعد از آن با یکی دو ماه استراحت خوب شوم.

 

* تو فصل اولت توانستی قهرمان شوی، فکر می‌کنی بازهم با پرسپولیس جام ببری؟

 

خیلی امید داریم، بستگی به بازی‌های پیش رو دارد. تراکتور، ماشین سازی و پارس جم. من فکر میکنم دست خودمان است ما اگر بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم. اگر نتوانیم امیدواریم که بازی‌های تیم های دیگر حداقل نتایجی رقم بخورد که ما بتوانیم قهرمان شویم. نتیجه استقلال هم خیلی به دردمان می‌خورد و به هر حال امیدوارم جام بیاوریم.

 


 
* شایان ما لباس های مختلفی را میبینیم که می‌پوشی؛ میلان و یوونتوس و منچستر. طرفدار کدام یک هستی؟

 

من به شدت منچستری و میلانی هستم. آن لباس‌ها را برایم کادو میگیرند و من هم می‌پوشم ولی من منچستریونایتد و میلان را از اول دوست داشتم. منچستر هم از وقتی فرگوسن رفته اوضاع خوبی ندارد، انشالله درست می‌شود.

 

* وضعیت سپیدرود تیم سابقت هم خوب نیست.

 

سپیدرود عزیزمان هم متاسفانه این هفته باخت، امیدوارم در هفته های جاری بتواند نتیجه لازم را بگیرد. واقعا حیف است، ما چندسال خون دل خوردیم تا سپیدرود را آوردیم بالا و دوسال هم هست که در لیگ برتر است و از وقتی آمده هم اوضاع خوبی ندارد. واقعا حیف است مسئولین گیلان باید به خودشان بیایند، این تیم ریشه گیلان است و آرزو و امید همه مردم گیلان است و حیف است تیم بخواهد اینقدر راحت پایین برود.

 

* قراردادت به چه شکلی است؟ در پرسپولیس ماندگار هستی؟

 

من قراردادم امسال تمام می‌شود. فعلا که از باشگاه خبری نشده پیشنهاد هم دارم از جاهای مختلف، منتظرم ببینم چه می‌شود. اولویت من در ایران قطعا پرسپولیس است و خارج از کشور هم صحبت‌هایی شده ولی امیدوارم شرایط طوری شود که بتوانم باز هم در خدمت تیم خودم باشم.

 

پرسپولیس تهران شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان اظهار کرد: مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز، باید پیشرفت کشور در بخش تولید و اقتصاد ملی ارتقا یابد افزود: تاکید بر تقویت اقتصاد مستقل کشور که مبتنی بر تولید انبوه و با کیفیت و … است و به خاطر تأثیر شگرفی است که اقتصاد می‌تواند بر زندگی امروز و فردای جامعه بگذارد.

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری تاکید کرد: اگر این دو اصل را بپذیریم که بالاترین خدمت به بشریت، نشر معارف دین است و بالاترین خیانت محروم کردن انسان‌ها از حقایق دینی است، آن‌گاه، خواهیم توانست موقعیت علامه شهید مرتضی مطهری را ارزیابی کنیم.

وی افزود: در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، افزون بر وظایفی که بر عهده عموم طبقات است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد؛ جهاد در برابر تحریف، الحاد، انحراف و التقاط.

مصلح با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم افزود: از دیدگاه فرهنگ اسلامی، دعوت الهی و تربیت معنوی مهم‌ترین رسالت یک معلم تراز انقلاب اسلامی است. معلم و مربی شایسته از منظر دین باید واجد خصوصیات و ویژگی‌هایی باشد تا بتواند ضمن آموزش به پرورش انسان‌ها هم نائل شود.

امام جمعه دشتستان با اشاره به روز شوراها تاکید کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات و حضور در صحنه‌ها به اوج رساند.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: ۱۰ اردیبهشت، سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس بعد از ۱۱۷ سال اشغال، توسط شاه عباس صفوی، روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده است.

مصلح بیان کرد: قدیمی‌ترین اسناد موجود درباره خلیج فارس به کتاب‌های باقیمانده از یونان باستان و ۴۵۰ سال پیش از میلاد حضرت مسیح بر می‌گردد و تا ابد به این نام خواهد ماند.

وی ادامه داد: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در مناطق غیربرخوردار واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و ظلم در حق مردم مناطق جنوب است.

امام جمعه دشتستان افزود: در شرایطی که شهرستان‌های جنوب و روستاهای توابع آن با مشکلات و محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های منطقه به هیچ عنوان منطقی نیست و نباید پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری تیمی شود که هیچ ربطی به این مناطق ندارد.

وی با حمایت از موضع گیری بحق دکتر رضایی نماینده دشتستان دشتستان افزود: در شرایطی که برخی مدارس و مراکز آموزشی درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند بخواهند سرمایه هلدینگ خلیج فارس خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

حجت‌الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: از مسؤولان مربوطه درخواست می‌شود جلوی این ظلم و تبعیض را بگیرند.

کد خبر 6088987

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد