Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سابق سودان هنوز زندانی شدن خود را باور نکرده و دچار شوک و افسردگی شده و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اخباری که از زندان کوبر سودان می رسد، حاکی از آن است که عمر البشیر رئیس‌جمهور سابق سودان، ، زمانی که وی را با عنوان رئیس جمهور مرده خطاب می‌کنند، با سوز زیادی اشک می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از خبرهایی که از اتفاقات درون زندان کوبر به بیرون درز پیدا کرده، مربوط به عمر البشیر و برخی از سران رژیم سابق است که در بازداشتگاه ها هستند، این منبع ازمیان افسران یا کارمندان زندان نیست، بلکه خانواده‌ها و نزدیکان بازداشت‌شده ها هستند.

این منابع از وخامت حال عمر البشیر به علت افسردگی شدید خبر می‌دهند که در پی ورود به زندان به آن دچار شده است. گفته می شود وی هنوز باور نکرده که زندانی شده است.

اتفاقات گذشته وی را دچار حالت بهت و سکوت  و سردرگمی کرده و این موضوع پیامدهای وخیمی بر اوضاع جسمانی البشیر داشته، تا جایی که وی به بیمارستان رویال کِر منتقل شد. این منابع اظهار می‌کنند  بزرگترین عامل درد و عذاب البشیر این است که در قسمت خاصی از بازداشتگاه مربوط به سیاسیون محبوس شده که تحت مراقبت شدید دوستان خود در سازمان حفاظت اطلاعات و امنیت است که اصلا انتظار آن را نداشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور سودان زندان سودان عمر البشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات

وزارت امور خارجه سودان عدم حمایت ابوظبی از نیروهای واکنش سریع را کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در این کشور دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چندی قبل سودان با متهم کردن امارات به حمایت تسلیحاتی از نیروهای واکنش سریع به شورای امنیت شکایت کرد. ابوظبی در سازمان ملل رسما این اتهام را رد کرد و وزارت امور خارجه امارات یکشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه‌ای خواستار پایان یافتن نبرد میان ارتش و نیروهای واکنش سریع شد و اعلام کرد: ابوظبی خواهان حل و فصل بحران داخلی سودان از طریق سیاسی و تشکیل یک دولت مدنی در آن کشور است.

وزارت امور خارجه سودان در واکنش به این بیانیه اعلام کرد: عدم حمایت تسلیحاتی ابوظبی از نیروهای واکنش سریع کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان است.

در بیانیه وزارت امورخارجه سودان آمده‌است: وزارت امورخارجه امارات می‌داند که کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان این است که دولت ابوظبی ارسال سلاح و مزدور به نیروهای واکنش سریع را متوقف کند بویژه هنگامی که روشن شده نیروهای واکنش سریع نمی‌تواند در مقابل ارتش مورد حمایت مردم مقاومت کند.

جنگ لفظی سودان علیه امارات

به نوشته روزنامه سودان تریبون، این وزارت خانه در بیانیه خود تصریح کرد: جهان از نقش امارات در نبرد تحمیلی بر سودان آگاه است و می‌داند ابوظبی از نیروهای واکنش سریع حمایت می‌کند که این نیروها بدترین جنایات را علیه شهروندان سودانی مرتکب شده‌اند.

وزارت امور خارجه سودان بیانیه همتای اماراتی خود را ریختن اشک تمساح برای قربانی خواند و از شورای امنیت خواست تا تدابیر لازم را برای پایبندی ابوظبی به قوانین بین‌المللی اتخاذ کند و به خصومت امارات علیه سودان و مردم آن پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین