Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید هرچند پرونده فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مختومه نشده، اما رسیدگی به این پرونده فعلا متوقف شده است.
پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال 95، فاطمه هاشمی فرزند او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد که در جسد پدرش و حوله‌ای که با آن او را به بیمارستان منتقل کردند، مقدار قابل توجهی از رادیواکتیو کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه هاشمی همچنین گفته بود با بررسی نهادهای امنیتی مشخص شده بدن او و مادرش هم آغشته به رادیواکتیو است.
بعد از این، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی از تشکیل پرونده‌ای در شورای‌عالی امنیت ملی برای بررسی علت فوت او خبر دادند.
حالا رجایی که در زمان حیات آیت‌الله هاشمی مشاورش بود، بعد از گذشت بیش از دو سال از تشکیل این پرونده در شورای‌عالی امنیت ملی به ایرناپلاس می‌گوید: به آقای روحانی گفته بودند که پرونده را مختومه اعلام کند، اما رئیس‌جمهوری موافقت نکردند.
به گفته رجایی با اینکه این پرونده همچنان در شورای‌عالی امنیت ملی باز است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و رسیدگی به آن فعلاً متوقف شده است.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور