Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد رییس پلیس فتای استان همدان درباره اظهار نظرهای غیرکارشناسانه.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سرخوش، رییس پلیس فتای استان همدان درباره انتشار تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام قاتل روحانی کشته شده در همدان گفت: این تصاویر پس از ارتکاب به قتل بارگذاری شده و پیش از آن هیچگونه پُست مهم مجرمانه ای در این صفحه منتشر نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پس از قتل روحانی همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظرهای غیرکارشناسانه در این زمینه کردند و برخی رسانه ها و جراید نیز با تمرکز بر روی این تصاویر ناآگانه آنها را تحلیل کردند. لازم به ذکر است که این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نکرده بود که مورد پیگیری قرار بگیرد.
وی ادامه داد: پس از بروز قتل روحانی همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد اما از ساعت 12 و 53 دقیقه روز گذشته هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همکاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته است.   کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می کنند. وی همچنین از شهروندان خواست تا مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی های کارشناسان این حوزه جویا شوند.
در تاریخ 27 آوریل سرنشین یک خودروی سواری 206 در محله "آخوند" همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی 46 ساله به نام "مصطفی قاسمی" او را به قتل رساند.   این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد و ضارب با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود.   پس از قتل این روحانی، شخصی به نام بهروز حاجیلویی، در صفحه اینستاگرام خود مسئولیت این قتل را بر عهده می گیرد. او همچنین در صفحه اینستاگرامی خود تصاویری متعدد از شلیک با اسلحه های متفاوت قرار داده و از تمایلش برای کشتن دیگران نوشته بود. قاتل در 28 آوریل در درگیری با ماموران انتظامی ایران کشته شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: طلبه همدان فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 849337 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان