Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@04:07:34 GMT

سرقت کیلویی طلا توسط حفر کانال

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۸۹۵۰

سرقت کیلویی طلا توسط حفر کانال

دادستان اردبیل گفت: طی روز‌های گذشته مشخص شد از طریق حفر کانال و سوراخ کردن کف مغازه طلافروشی بیش از ۳ کیلوگرم طلا به طور حرفه‌ای در شهرستان کوثر به سرقت رفته که سارقان در سریع‌ترین دستگیر شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سارقان روز گذشته در شهرستان کوثر از طریق حفر تونل نسبتا طولانی افقی و عمودی از طریق یک مسیل سیلاب قدیمی وارد مغازه طلافروشی شده و اقدام به سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از دستگیری سارقان طلافروشی در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: طی روز‌های گذشته مشخص شد از طریق حفر کانال و سوراخ کردن کف مغازه طلافروشی بیش از ۳ کیلوگرم طلا به طور حرفه‌ای در شهرستان کوثر به سرقت رفته است.

وی افزود: بعد از مشخص شدن موضوع با همکاری مسؤولان مربوطه و استفاده از ظرفیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان اردبیل، سارقان در سریع‌ترین زمان شناسایی، دستگیر و طلاجات نیز توقیف شد.

عتباتی ضمن سفارش به مردم برای رعایت ایمنی و دقت در مراقبت از اموال، گفت: استان اردبیل از استان‌های امن به شمار می‌رود و سرقت از طلافروشی و ... از معدود مواردی است که در این شهرستان مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان از هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری کوثر تقدیر کرد و آن را قابل توجه دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرقت طلا حفر کانال طلافروشی شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز