Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه بزرگداشت شهدا اقدامی عملی در مقابله با تهاجمات دشمنان است گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام بخش‌های جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در همایش توجیهی سفیران کنگره شهدا ویژه سرکشی از خانواده معظم شهدا که در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد گفت: خانواده‌های شهدا ذخایر بزرگ انقلاب اسلامی هستند و باید حق و تکلیف آن‌ها را درست به‌جای بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به اینکه حق مطلب را باید در کنگره شهدای استان نسبت به خانواده‌های شهدا ادا کنیم اظهار کرد: اگر برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم می‌توانیم بهره‌وری و دستاوردهای بیشتری را از کنگره شهدای استان ببریم.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم و در صنایع دفاعی به خودکفایی رسیدیم و حتی در زمان جنگ حضور در انتخابات را رها نکردیم امروز هم باید از همان الگو برای مقابله با دشمنان استفاده کنیم.

استاندار مرکزی افزود: شخصیت معنوی امام خمینی(ره‌) به‌عنوان فرمانده کل قوا که ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و جهانیان را متعجب کردند بر هیچ کس پوشیده نیست امروز لازم است به نقش امام خمینی(ره) در مدیریت هشت ساله دفاع مقدس و هم به بزرگداشت ۶۲۰۰ شهید استان پرداخته می شود، در واقع رمز بقای ایران اسلامی درگرو ادامه راه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

آقازاده، تکریم و گرامیداشت یاد شهدا، آشنایی مردم به‌ویژه جوانان و نسل جدید با نقش ایثار و شهادت، تبیین نقش امام خمینی(ره)‌ و شهدا در مدیریت هشت‌ساله و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه بزرگداشت شهدا اقدامی عملی در مقابله با تهاجمات دشمنان است گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نه‌تنها باید در حوزه دفاعی و امنیتی صورت بگیرد بلکه باید در تمام بخش‌ های جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه امروز از همیشه بیشتر به روحیه جهاد و شهادت احتیاج داریم اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و همه باید افتخار کنیم که خادمان شهدا و جانبازان باشیم.

آقازاده بابیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولین است ادامه داد: در سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا احترام ویژه به این خانواده‌ها باید در دستور کار باشد.

استاندار مرکزی گفت: در ایام هفته دولت ۶۰۰ دیدار با خانواده‌های شهدا و در ایام دهه فجر بیش از ۱۰۰۰  دیدار با خانواده‌های شهدا انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان کنگره شهدا حتماً دیداری مهم با مقام معظم رهبری خواهند داشت و از فرمایشات ایشان بهره‌مند و بیانات ایشان را به شکل عملیاتی در برگزاری کنگره پیاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

سرکشی از خانواده‌های شهدا مهم‌ترین وظیفه سفیران کنگره شهدا است

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بخش‌های مختلفی برای برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به میدان آمدند و در روزهای آینده با سمن‌ها و نهادهای مردمی جلسات مشترک برای هماهنگی بیشتر برگزار خواهیم کرد.

کریمی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان را یکی از مهم‌ترین وظیفه سفیران کنگره دانست و اظهار کرد: رسیدگی و سرکشی به این حجم  از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان کار عظیمی است و بنیاد شهید باوجوداین حجم کار در طی این چند سال عملکرد مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: باید از برکت کنگره این باشد که متفاوت‌تر از گذشته با خانواده‌های شهدا برخورد کنیم و به‌طور اساسی در این عمل نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: باید از دیگر دستاوردهای مهم کنگره شهدا استان مرکزی تقدیر و تجلیل ویژه از خانواده‌های معظم شهدا باشد.

کریمی بابیان اینکه برخی با استفاده از فضای مجازی با هر عنوانی به دنبال حمله به خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند بیان کرد: این افراد هدفشان این است که ملت ایران را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند همه باید هوشیار باشیم تا فریب دشمنان را نخوریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند