Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@16:39:49 GMT

دین محمدی: چرا نباید منشا در لیست 18 نفره باشد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۰۲۲

به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته استقلال باز هم در یکی از دیدارهای حساس خود در طی این فصل بازی را به پدیده مشهد واگذار کرد تا امید های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ تر از هر زمانی شود .

 

این شکست تا حدی تلخ بوده است که از صبح امروز شایعاتی مبنی بر برکناری سرمربی استقلال شنیده می شود . در رابطه با شکست شب گذشته استقلال  و این شایعات به وجود آمده  سیروس دین محمدی بازیکن ملی پوش و اسبق استقلال اظهار دارد:« من بازی را کاملا با دقت نگاه کردم و اعتقاد دارم استقلال با این سبکی که بازی می کرد تا صبح هم نمی توانست به گل برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در فاز هجومی بسیار ضعیف عمل کرد.»

 

وی با انتقاد از نبود منشا در لیست 18 نفره خاطر نشان کرد:« شما با ورود منشا از باشگاه پرسپولیس حاضر شدید که این همه تبعات را متحمل شوید پس چطور است او را با این همه سر و صدا وارد تیم می کنید و آن وقت وی را در لیست هجده نفره هم قرار نمی دهید . آیا ما منشا را آوردیم که او جزو هجده بازیکن نباشد؟  یک زمان ما هاشمی  نسب را از پرسپولیس آوردیم  و بهترین بازیکن تیم ما بود و همان سال هم ما توانستیم قهرمان شویم . حالا باید شفر جواب این سوال را بدهد. اگر منشا خوب نبود چرا او را آوردید و اگر خوب بود چرا او را نباید در لیست 18 نفره قرار دهیم . یا اینکه چرا باید ایسما را در نوک حمله بازی بگیریم.  من نمی دانم شفر چه اصراری دارد که پژمان منتظری را در منطقه راست دفاعی بازی دهد ؟  چه دلیلی دارد  که روزبه چشمی در پست دفاع آخر به کار گرفته شود. اگر چشمی در پست هافبک دفاعی بود می توانست خیلی بیشتر به کمک خط میانی  بیاید . »

 

دین محمدی در ادامه انتقاد هایش از  ترکیب شفر افزود:«فکر می کنم اگر پژمان در دفاع آخر بود ما گل دیروز را دریافت نمی کردیم.»

 

وی در ادامه صحبت هایش افزود:« شفر کی می خواهد به این نتیجه برسد که وریا غفوری  بازیکنی است که باید ازعقب به حمله اضافه شود .او این کار را نیمه دوم انجام داد که دیگر گل زدن به پدیده خیلی سخت شده بود.ما اگر می خواستیم رو به ارسال بیاوریم منشا شاید بهترین گزینه ممکن بود  یا  فرشید باقری وقتی دو بازی نیمکت نشین بود در این بازی باید در ترکیب ثابت قرار می گرفت چون از پیش مشخص بود که یک بازی فیزیکی  و پر از درگیری  در انتظار استقلال است.در کل ترکیب دیروز استقلال پر بود از اشتباهاتی که  موجب باخت استقلال در یکی از بازی های حساس فصلش شد .»

 

وی در خصوص این که آیا فکر می کند شفر به پایان راهش نزدیک شده است گفت :« به نظر می رسد با این شرایط صلاح نیست که بخواهیم از حالا رفتن شفر را خواستار شویم. من از همه پیشکسوتان و هواداران  می خواهم که در این مدت مانده به پایان لیگ از تیم حمایت کنند تا بتوانیم در درجه اول سهمیه را کسب کنیم  و در بین فصل چاره کار را بیندیشم .»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال بازی مشهد کسب عنوان قهرمانی استقلال دین ملی پوش بازی باشگاه پرسپولیس سر و صدا پرسپولیس پیشکسوتان پرسپولیس سر و صدا کسب عنوان قهرمانی مشهد ملی پوش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است