Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:20:41 GMT

کارگران نمونه شهرستان بردسکن تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۲۹۷

کارگران نمونه شهرستان بردسکن تجلیل شدند

همزمان با هفته کار و کارگر از 110 نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران نمونه واحدهای معدنی و تولیدی و مدیران و پرسنل واحدهای معدنی شهرستان بردسکن که در سیل اخیر به کمک سیل‌زدگان شتافتند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین غلامی در آئین تجلیل از 110 کارگر نمونه این شهرستان که با حضور معاون روابط کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خراسان رضوی  برگزار شد، با بیان اینکه امروز به لحاظ اقتصادی در جبهه اقتصادی تمامی کارفرمایان و کارآفرینان باهمت و تلاش خود به‌نوعی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند، گفت: در سال گذشته با ایجاد هزار و 372  شغل، بیش از 70 نفر از تعهد شهرستان در سامانه ثبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن با اشاره به اینکه  از محل تسهیلات ایجاد شغل در روستاها 133میلیارد و990میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد و راه‌اندازی 495طرح  با اشتغال 467نفر پرداخت‌شده است، یادآور شد: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال گذشته 12 میلیارد ریال 100میلیون ریال در اختیار خانواده‌ها برای راه‌اندازی فعالیت‌های خرد خانگی  پرداخت‌شده است.

 

فرماندار بردسکن نیز بابیان اینکه یک وظیفه و تکلیف است که در مقابل کارگر  بر اساس فرامین اسلام سر تعظیم  فرود بیاوریم، گفت:  تکریم کارگر یک تکلیف است، بنابراین  در تمامی حوزه‌ها وظیفه‌داریم آنچه  به تحقق  جایگاه کارگر می‌انجامد، انجام دهیم.

 

ابراهیم قاسم پور با اشاره به اینکه امروز باید کارگران خود را مجهز به علم روز و فن‌آوری‌های جدید کنیم تا زمینه ارتقای دانش و مهارت آنان فراهم شود، بیان کرد: کارگر و کارفرما دو بال تولید و اشتغال و دو بال توسعه همه‌جانبه و در یک‌کلام موتور محرکه تولید به شمار می‌روند.

 

در ادامه امام‌جمعه بردسکن نیز بابیان اینکه توجه به حقوق کارگران در جامعه اسلامی و ایرانی نباید نادیده گرفته شود، گفت: تأمین معیشت روزمره کارگران دغدغه اصلی این قشر زحمتکش است، بنابراین ضرورت دارد کارفرمایان با پرداخت حق‌وحقوق کارگران دقت و توجه لازم را داشته باشند.

در پایان از 110 نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران نمونه واحدهای معدنی و تولیدی و مدیران و پرسنل واحدهای معدنی که در سیل اخیر به کمک سیل‌زدگان شتافتند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان