Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:07:12 GMT

پلیس انگلیس به دنبال منتشر کننده اینترنتی عکس جسد «سالا»

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۴۳۲

پلیس انگلیس به دنبال منتشر کننده اینترنتی عکس جسد «سالا»

تهران- ایرنا- پلیس انگلیس از آغاز تحقیقات در خصوص چگونگی انتشار تصویری از جسد «امیلیانو سالا» بازیکن فقید آرژانتینی خبر داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز یکشنبه نوشت: مهاجم 28 ساله آرژانتینی 21 ژانویه 2019 برای ملحق شدن به تیم جدیدش یعنی کاردیف سیتی، با هواپیمای تک موتوره شرکت «پایپر مالیبو» از نانتس در غرب فرانسه عازم ولز شد که هواپیمای مذکور در بین راه و بر فراز کانال مانش از رادار برج مراقبت خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از جستجوهای فراوان لاشه هواپیما سرانجام در روز سوم فوریه پیدا و جسد سالا سه روز بعد از آب بیرون کشیده و اواخر همان ماه برای خاکسپاری به آرژانتین منتقل شد.
در این بین، پلیس بریتانیا در بیانیه ای اعلام کرد: مطلع شدیم که تصویری از یک جسد که براساس گزارش ها منتسب به سالا است در فضای مجازی منتشر شده و تنفر عمومی را از شخص منتشر کننده به همراه داشته است.
در ادامه بیانیه آمده است: بدیهی است که خانواده سالا در شرایط بسیار سختی به سر می برند و نباید با چنین رفتارهایی درد آنها را دوچندان کنیم؛ در حال رسیدگی به این حادثه هستیم و با همکاری چندین آژانس قصد داریم چگونگی و همچنین عوامل انتشار این عکس را شناسایی کنیم.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اميليانو سالا آرژانتين جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا