Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرپرست معاونت گردشگري خراسان رضوي از لغو مجوز فعاليت شرکت خدمات مسافرتي وگردشگري ياس چناران خبرداد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، يوسف بيدخوري با اعلام اين خبر افزود: بر اساس بررسي پرونده اين شرکت، عدم پيگيري جهت رفع نواقص از جمله عدم تمديد ضمانتنامه بانکي، نداشتن مديرعامل و مديرفني، عدم تمديد پروانه بهره برداري و عدم ارسال آمار و گزارش عملکرد از ديايل لغو مجوز فعاليت شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پرونده اين شرکت بيست و نهمين جلسه کميسيون فني نظارت بر دفاتر و شرکتهاي خدمات مسافرتي و گردشگري استان بررسي شده و به استناد مادخه 11 و 20 و 22 آئين نامه نظارت برتاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرتي و ماده 29، 42، 43، 45 ، 46 و 50  مقررات اجرائي – انضباطي فعاليت دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري مجوز اين شرکت لغو شده است.
بيد خوري تاکيد کرد: اين شرکت موظف است ضمن جمع آوري تابلوي سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان از فعاليت در زمينه فعاليتهاي مندرج در بند "ب" ماده يک آئين نامه مذکور خودداري کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لغو مجوز فعاليت خدمات مسافرتي ياس چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان