Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان ايلام از کمک سازمان ميراث فرهنگي کشور در مناطق سيل زده استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايلام ، " عبدالمالک شنبه زاده" مدير کل ميراث فرهنگي استان امروز 7 ارديبهشت 98 با اعلام اين خبر اظهار داشت : به  دستور "علي اصغر مونسان " معاون رييس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري کشور اقلام مورد نياز سيل زدگان توسط اين سازمان فردا وارد استان ايلام مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنبه زاده با بيان اينکه کمک هاي نوع دوستانه سازمان ميراث فرهنگي کشورشامل مايحتاج عمومي و بهداشتي و .. است تصريح کرد : اين کمک ها در قالب سه کاميون با همکاري بسيج سازمان ميراث فرهنگي به استان ايلام منتقل و فردا بين مناطق سيل زده شهرستان هاي سيروان و دره شهر توزيع خواهد شد .
مدير کل ميراث فرهنگي استان گفت : سيل اخير اگر چه حجم گسترده اي از ويراني را به جا گذاشت ولي موجي از وحدت و همدلي بين دستگاههاي مختلف اجرايي و خدماتي و مردم را به نمايش گذاشت .
او ادامه داد : سيلاب فروردين ماه سال جاري به آثار تاريخي ، تأسيسات زيربنايي ، عمراني زيرساخت هاي شهري و روستايي و عشايري ، زيربخش هاي کشاورزي ، منازل و ساختمان هاي مسکوني ، تجاري و اداري و .. نقاط مختلف استان خساراتي را وارد ساخت که بيشترين خسارت ها به مناطق ماژين شهرستان دره شهر و عرب رودبار شهرستان سيروان وارد شد .
شنبه زاده در پايان با تقدير از رئيس سازمان ميراث فرهنگي کشور و بسيج سازمان گفت : اميدواريم اين کمک ها بتواند در کاهش آلام مردم مناطق سيل زده موثر باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارسال اقلام سيل زدگان ايلام ميراث فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • نیاز امروز کشور مسئله گفتمان سازی است
  • آموزش و پرورش نیاز به بازاندیشی دوباره دارد
  • پانزده سازمان دولتی پیشگام حفظ میراث مکتوب
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود