Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:06:32 GMT

۲۲۶ میلیارد تومان برای بودجه شهرداری بوشهر مصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۷۴۰

۲۲۶ میلیارد تومان برای بودجه شهرداری بوشهر مصوب شد

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اجرای ۷۰ پروژه عمران شهری گفت: امسال برای پروژه‌های شهرداری بوشهر ۲۲۶ میلیارد تومان مصوب شده که ۵۰ درصد آن برای اجرای طرح‌های عمرانی تخصیص می‌یابد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بوشهر، ابوذر دهدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز شوراها به نقش مهم این نهاد مردمی در تحقق مطالبات مردم پرداخت و اظهار داشت: شورای شهر بوشهر بر اساس خواسته‌های مردم طرح‌ها و برنامه‌های لازم را مورد توجه قرار می‌دهد که پس از طرح در کمیسیون‌ها مربوطه و مصوب در جلسه علنی شورا برای اجرا در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شفاف‌سازی را در اولویت برنامه شورای شهر بوشهر دانست و تصریح کرد:  تمام جلسات و مصوبات شورای بوشهر اطلاع‌رسانی می‌شود و هیچ مصوبه‌ای از دید مردم پنهان نمی‌ماند.

رئیس شورای بوشهر با تبریک صعود تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتربیان کرد: شاهین شهرداری بوشهر از زمان حضورش در لیگ دو باشگاه‌های کشور مورد حمایت قرار داشت که امسال به لیگ برتربه عنوان یکی از خواسته‌های مردم فوتبال دوست بوشهر راه یافت.

دهدار به اعتبارات مورد نیاز تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر پرداخت و خاطرنشان کرد: لیگ برتر نقش مهمی در نشاط و شادابی مردم دارد که در راستای تقویت و حمایت از تیم شاهین از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و در این راستا  20 میلیارد تومان برای تیم فوتبال شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر پیش‌بینی  شده‌ است.

وی با اشاره به سقوط تیم ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور افزود: تیم‌های شاهین و ایرانجوان بوشهر از تیم‌های مورد علاقه مردم بوشهر است و در این راستا این دو  تیم مورد حمایت ویژه قرار دارند ولی با حمایت‌ها و تزریق کمک 850 میلیون تومانی برای احیای تیم ایرانجوان، اما با توجه به تصمیم مدیریت باشگاه در مورد صرف بخشی از هزینه‌ها برای بدهی‌های قبلی باشگاه، متاسفانه این کمک‌، تاثیر چندانی بر روی احیاء تیم نداشت و در نهایت سبب سقوط ایرانجوان به دسته سوم شد.

وی با اشاره به  اینکه تجهیزات چرخ و فلک بوشهر خریداری و آماده نصب است تصریح کرد: با توجه به اهمیت استانداردسازی سازه‌ها این مهم سبب شده چرخ و فلک شهر بوشهر با تاخیر نصب شود.

رئیس شورای شهر بوشهر بودجه شهرداری بوشهر را  مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال برای پروژه‌های شهرداری بوشهر 226 میلیارد تومان مصوب شده که 50 درصد آن برای اجرای طرح‌های عمرانی تخصیص می‌یابد.

اعضای شورای شهر بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم هستند وضعیت ناوگان حمل و نقل شهری در شورای شهر بوشهر بررسی شد نهضت آسفالت با 10 میلیارد تومان اعتبار در شهر بوشهر اجرا می‌شود

دهدار با بیان اینکه 50 درصد دیگر اعتبارات مصوب شهرداری بوشهر به هزینه‌های جاری اختصاص دارد گفت: امسال 70 پروژه قابل توجه عمرانی  عملیات اجرایی آن آغاز شده که نهضت آسفالت معابر و کوچه‌ها از آن جمله است.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود

رئیس شورای شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر قم، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری امروز در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در آستانه روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در شش دوره فعال با ترکیب نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص در راستای رضایت شهروندان تلاش کرده تا عملکرد شایسته‌ای داشته باشد. 

وی ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و مردم را رویکرد شورای اسلامی شهر دانست و افزود: تلاش شده است تا در عرصه‌های مختلفی چون مساجد، مجامع عمومی، مجالس و هیئت‌ها و همچنین ملاقات‌های مردمی این ارتباط چهره به چهره حفظ شود و اعضای شورا نیز متعهد و موظف به ارتباط با رسانه‌ها هستند.  

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه نگاه برنامه‌ای در شورا اسلامی شهر حاکم است، تصریح کرد: دقت در تنظیم بودجه به‌طوری بوده که بودجه با رعایت روند رشد منطقی تعرفه که از تورم عقب نماند و فشاری هم به مردم وارد نشود و در این سال‌ها عملکرد بودجه منطبق با بودجه مصوب است.  

وی طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر دانست و تأکید کرد: تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در هسته مرکزی شهر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

محرری با بیان اینکه توازن در مناطق از هدف‌های مهم است، گفت: توازن درآمد و توزیع بودجه در مناطق شهری متناسب با نیاز هر محله با توجه به درآمد کلی شهرداری به شکل مناسب و متوازن انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه 124 جلسه رسمی در دوره ششم برگزار شده است، عنوان کرد: در طول این مدت 820 مورد لوایح و 78 طرح مورد بررسی قرار گرفته است.  

وی از برگزاری هفتاد و یکمین اجلاسیه مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر مراکز شهرها در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر قم، 26 و 27 اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است