Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه، ترسناک ترین و چندش‌آور ترین کاراکترهای زامبی تاریخ در بازی های ویدیویی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

طرفداری - زامبی ها یا مردگان متحرک از معروف ترین دشمنان در بازی های ویدیویی به شمار می روند که در بعضی از بازی ها به عنوان دشمن اصلی و در بعضی دیگر مثل بازی Call of Duty: Black Ops برای اجرای یک گیم پلی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت Thegamer، حضور گروهی زامبی ها در یک بازی و یا دنبال کردن کاراکتر اصلی سبب ایجاد حس وحشت و بالا رفتن آدرنالین بدن بازیکن می شود. برخی از بازی ها استفاده از این موجودات متحرک را با طراحی فوق العاده ترسناک و تجسم سازی دلهره آور به مرحله جدیدی رسانده اند. انتخاب تنها 10 کاراکتر وحشتناک از بین این همه بازی کار بسیار دشواری است اما طرفداران سبک ترسناک مطمئنا با لیستی که در ادامه معرفی خواهیم کرد به عنوان خاص ترین و ترسناک ترین موجودات در بازی های اخیر موافق خواهند بود.

 

10. کاراکتر Husk در بازی Mass Effect

در مجموعه بازی های Mass Effect موجودات مختلفی معرفی می شوند اما کاراکتر Husk با اختلاف ترسناک ترین موجود در این سری از بازی ها است. این موجودات به روش خاصی به وجود می آیند؛ زمانی که انسان ها در یک دستگاه به نام دندانه اژدها قرار می گیرند محتویات بدن آن ها توسط دستگاه کاملا خالی می شود و با مواد شیمیایی جایگزین می گردد. این عملیات باعث به وجود آمدن موجودات Husk می شود و هنگامی که موجود زنده ای به آن ها نزدیک شود به طور وحشیانه ای به سمت آن ها حمله می کنند.

 

9. کاراکتر Licker در سری بازی های Resident Evil

Licker یکی از نمادین ترین موجودات سری بازی های Resident Evil است که شکل بسیار ترسناکی دارد و به دلیل ابتلا به ویروس T دچار جهش ژنتیکی شده است. موجودات Licker به صورت چهار دست و پا راه می روند، مغز آن ها بسیار بزرگ است و در معرض دید قرار دارد. این هیولاها جثه بزرگی دارند و می توانند به سرعت مسیر خود را طی کنند. تنها نقطه ضعف این موجودات عدم بهره از قوه بینایی است. بدون داشتن چشم، آن ها به حس شنوایی خود برای تشخیص دشمنان متکی هستند و در صورتی شناسایی دشمن می توانند به راحتی آن ها را از پا دربیاورند.

 

8. کاراکتر Molded در بازی Resident Evil 7

پس از انتقادهایی که از سری بازی های قبلی شد، شرکت Capcom تصمیم گرفت تا مجموعه Resident Evil را با ساخت نسخه Resident Evil 7 تغییر دهد. رونمایی از یک زامبی جدید به نام Molded حرکت ریسک‌داری به حساب می آمد اما درنهایت با موفقیت زیاد همراه شد. موجودات Molded نتیجه جهش های انسان هایی بودند که توسط قارچ های ساخت دشمن اصلی بازی یعنی Eveline کنترل می شدند. روبه‌رو شدن با این موجودات عجیب برای کاربران بسیار ترسناک و به یاد ماندنی است.

 

7. کاراکتر Volatile در بازی Dying Light

یکی از دلهره آورترین صحنه های بازی  Dying Light روبه‌رو شدن با موجودات Volatile در فضای تاریک بازی است. این غارتگران از لحاظ سرعت، چابکی، و قدرت از سخت ترین دشمنان موجود در بازی های ویدیویی هستند. با آرواره های بزرگ، دنده های بیرون آمده، و فریادهای مخوف مشخص است که هر کاربری به جای مواجهه با این موجودات ترجیح می دهد از دست آن ها فرار کند.

 

6. کاراکتر Iron Maiden در بازی Resident Evil 4

عجیب نیست که اکثر زامبی های ترسناک از دل بازی های Resident Evil معرفی شوند، اما بازی Resident Evil 4 ارائه کننده یکی از به یاد ماندنی ترین زامبی ها به نام Iron Maiden است. این موجودات در واقع نسل پیشرفته ای از هیولاهای تجدید پذیر هستند، به این معنی که ممکن است آن ها آسیب های زیادی دریافت کنند اما در ادامه به سرعت اندام های خود را بازسازی می کنند. در این نوع زامبی ها نقاط ضعفی هم وجود دارد اما عنصر مغز شامل آن ها نمی شود.

 

5. کاراکتر Hunter در بازی Dead Space

مشابه کاراکتر Iron Maiden در بازی رزیدنت ایول 4، موجودات Hunter در بازی Dead Space نیز قابلیت بازسازی اندام های خود را دارند. اما برخلاف Iron Maiden، این هیولاها نقطه ضعف خاصی ندارند و ممکن است کشتن آن ها برای بازیکنان غیرممکن شود. البته شخصیت اصلی این بازی، یعنی Isaac Clarke درنهایت می تواند راهی برای منجمد کردن و کشتن Hunter پیدا کند، اما برای این کار باید از بهترین مهارت های خود استفاده کند.

 

4. کاراکتر Witch در بازی Left 4 Dead

سبک تیراندازی همیشه از محبوب ترین سبک های بازی در جهان بوده است. کشتن دشمنان به وسیله سلاح های قدرتمند حس رضایت بخشی برای بازیکن دارد، به خصوص اگر هدف گروهی از زامبی های چندش آور باشد. بازی Left 4 Dead این سناریو را به خوبی اجرا کرده است اما یک نوع زامبی در این بازی وجود دارد که از مقابله با آن هراس خواهید داشت. کاراکتر Witch یک زامبی وحشت آور است که به تنهایی در تاریکی زندگی می کند، مگر اینکه چیزی حواس او را به خود جلب کند. در این شرایط، او به شکل دیوانه واری حمله می کند و تا زمانی که کشته نشود دست از حمله برنمی دارد.

 

3. کاراکتر Twitcher در بازی Dead Space

برای این که با یکی از بدترین و ترسناک ترین دشمنان روبه رو شوید، می توانید بازی Dead Space را تجربه کنید. در Dead Space، زامبی ها موجودات بیگانه ای هستند که توسط ویروس خطرناکی تحت کنترل درآمده اند. موجودات Twitcher به قدری سریع هستند که می توانند در مقابل گلوله ها نیز جاخالی بدهند و شرایط بسیار سختی را برای بازیکنان به وجود بیاورند.

 

2. کاراکترهای Fast Zombies در بازی Half-Life 2

بازی Half-Life 2 یک شاهکار تاریخی است و بسیاری از طرفداران از این که هنوز نسخه جدیدی از این بازی ساخته نشده است ناراحت هستند. یکی از بهترین بخش های این بازی نحوه مدیریت زامبی ها است. یک نوع زامبی خاص در این بازی وجود دارد که وقتی برای اولین بار در فضای آخر الزمانی Ravenholm با آن مواجه می شوید، ترس و دلهره وجود شما را پر می کند. این هیولا Fast Zombie نام دارد. حتی پس از گذشت چندین سال از انتشار این بازی، هنوز هم بسیاری از هواداران حس ترس حملات و فریادهای این موجود را به یاد دارند. حتی داشتن اسلحه های جدید نیز نمی تواند از استرس روبه‌رو شدن با این موجودات در بازی Half-Life 2 بکاهد.

 

1. کاراکتر Clicker در بازی The Last Of Us

کاراکتر Clicker در بازی The Last Of Us را می توانیم به عنوان ترسناک ترین زامبی در بازی های ویدیویی معرفی کنیم. این موجودات که در اثر ابتلای انسان ها به قارچ های سمی به وجود آمده اند دارای چهره های عجیب و بسیار ترسناکی هستند. آن ها بدون داشتن چشم و سایر اجزای صورت، از راه ارسال صدا و سنجش پژواک جهت یابی را انجام می دهند. اگرچه سایر زامبی های این لیست نیز دارای قدرت و ظاهر وحشتناک هستند اما کاراکتر Clicker عنوان ترسناک ترین زامبی را به دست می آورد چون بازیکنان در اغلب مواقع فقط می توانند به صورت مخفیانه به آن ها نزدیک شوند. شنیدن صدای حرکت این موجودات در تاریکی و تحمل فریاد آن ها موقع شناسایی کاراکتر اصلی از دلهره آور ترین صحنه های بازی های ویدیویی است که باعث اول شدن این زامبی در لیست ما شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)

عصر ایران - در ادامه یک سرگرمی تصویری یافتن مورد متفاوت ارائه شده است. در تصویر زیر تعداد زیادی عدد 383 در چند ردیف و ستون دیده می شوند. اما بین آنها یک عدد 363 پنهان شده است.

 

 

چالش این است که عدد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید.

 

حل کردن منظم این قبیل معماهای تصویری می تواند به بهبود سطوح تمرکز کمک کرده و همچنین در تقویت مهارت های مشاهده ای انسان نقش داشته باشد.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

در تصویر زیر محل قرارگیری عدد 363 مشخص شده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کدام مثلث متفاوت است! (معمای تصویری)

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!