Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:53:23 GMT

احداث هتل پنج ستاره در قزوین ضروری است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۹۵۰

احداث هتل پنج ستاره در قزوین ضروری است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین بر لزوم توجه به صنعت گردشگری تاکید کرد و گفت: رونق این صنعت در شهر قزوین نیازمند ساخت حداقل یک هتل پنج ستاره است.

به گزارش ایرنا ، عبدالمحمد زاهدی عصر یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت روز ملی شوراها، افزود: در عین حال باید به اقامتگاه های ارزان قیمت با توجه به اینکه بخش مهمی از گردشگران ما داخلی و از افراد عادی جامعه محسوب می‌شوند ، توجه ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی قزوین را شهری با ریشه ای کهن و صاحب نخستین خیابان کشور دانست و اظهار داشت: وجود بناهای قدیمی و تاریخی به همراه مساجد عظیمی مانند مسجد جامع و مسجد النبی(ص) بیانگر حضور جمعیتی انبوه در گذشته این شهر بوده است.
زاهدی وجود آثار تاریخی و فرهنگی این شهر را یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز آن برشمرد و ادامه داد : وجود چنین سرمایه‌های عظیم بدون شک می‌تواند در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی شهروندان آن بسیار موثر باشد.
استاندار قزوین یادآور شد: وجود باغستان یک هزار ساله این شهر ویژگی خاصی را به آن بخشیده تا جایی که آن را با هیچ پارک و فضای سبزی نمی‌شود مقایسه کرد.
وی با بیان اینکه همه باید در حفظ آثار به جا مانده از گذشته این شهرتلاش کنند، گفت: به همین دلیل هر نوع تغییر کاربری مگر در موارد بسیار خاص و با تایید شورای برنامه ریزی استان، ممنوع اعلام شده است.
این مقام عالی استان نگرش شهرداری به پیاده راه به جای خودرو محویر را عامل مهمی در فرهنگ‌سازی دانست و گفت : پیاده را ه محلی برای تعامل چهره به چهره شهروندان است که آثار خوبی را در ایجاد روابط اجتماعی افراد نیز برجای می گذارد.
وی در خصوص حادثه سیل اخیر نیز اظهار داشت : خوشبختانه با تعامل ، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ها ، صدمات ناشی از این حادثه در استان به حداقل رسید.
وی انتقال بازار میوه و تره بار و احداث مکان جدیدی برای نمایشگاه بین المللی قزوین را نیز از اقدامات قابل توجه شهرداری دانست.
در ادامه این نشست توافق نامه همکاری سه جانبه وسط استانداری، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قزوین جهت همکاری و تعامل همه جانبه در حوزه گردشگری به امضا رسید .
استاندار قزوین در پایان مراسم به مناسبت روز ملی شوراها با اهدای لوح تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهر قزوین تجلیل به عمل آورد.
8054/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شورا قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است