Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:41:31 GMT

ویسکانسین از نمای نزدیک

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۰۰۲۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 2560 «ویسکانسین / Wisconsin» یکی از ایالت‌های غرب میانه آمریکا با مرکزیت مدیسون است و بزرگ‌‎ترین شهر آن میلواکی است. ایالت ویسکانسین که ملقب به «سرزمین لبنیات آمریکا» است در تولید پنیر شهرت فراوان دارد. تصاویری از طبیعت زیبای این ایالت را با کیفیت 4K در تابناک می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک 4k ویدیو 4k فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ساخت و ساز و کور کردن نمای بصری بوستان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در قالب تذکری با اشاره به بازدیدش از محدوده بلوار کشاورز و بوستان لاله گفت: در دهه‌های مختلف ساخت و سازهایی در فضای بصری بوستان‌ها انجام شده که این فضا را دچار آسیب کرده است.

وی افزود: از جمله این ساخت و سازها می‌توان به بوستان اندیشه اشاره کرد که ساختمان شهرداری منطقه ۷ در آنجا ساخته شد و بخش مهمی از این بوستان را دچار آسیب کرد. در حقیقت نمای این بوستان با این ساخت و ساز از بین رفت. در همان موقع اعلام کردیم که اگر می‌خواهند این کار نامناسب را انجام دهند در کنجی از پارک انجام شود نه در نمای بوستان.

وی ادامه داد: در ابتدای بلوار کشاورز در تقاطع با خیابان حجاب یک حصار کارگاهی ایجاد شده که سالیان سال است که وجود دارد. کمی جلوتر جنب ایستگاه آتش‌نشانی حصار کارگاهی دیگری ایجاد شده که اعلام کردند مشغول ساخت بخش‌های خدماتی برای بوستان هستند و پس از آن نیز بازارچه‌ای قرار گرفته که همگی فضای بصری بوستان لاله را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

پیرهادی تاکید کرد: هرگونه ساخت و سازی اگر بخواهد انجام شود باید در کمیسیون ماده ۷ مجوز بگیرد. بی‌تردید نباید نمای بوستان‌ها را کور کنیم. حتی اگر سرویس بهداشتی باشد نباید در جلوی نمای بوستان ساخته شود. همین موضوع باید برای ایستگاه مترو و... نیز رعایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند