Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول گفت: پرونده فروش ۶۰ میلیون درهمی به یک شرکت اماراتی مربوط به قبل از سال ۹۳ بوده که با پیگیری های مدیریت جدید شرکت در مراجع قضائی طرح و در حال رسیدگی می باشد . ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی غیاثیان افزود: این پرونده مربوط به باقی مانده طلب نفت ایرانول از شش شرکت اماراتی و نماینده آنها در ایران (شرکت نگین ستاره تارا) می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این پرونده شرکت ایرانول دارای 3 چک 20 میلیون درهمی جمعا به مبلغ 60 میلیون درهم می باشد که با هماهنگی های لازم اقدام قضائی در دبی انجام و در سال گذشته نیز یک نفر بازداشت و روانه زندان شده است و اقدامات حقوقی در مورد دو چک  دیگر در حال انجام است. 

وی تاکید کرد: شرکت نفت ایرانول از نماینده این شرکت ( نگین ستاره تارا) در ایران نیز مبلغ 1200 میلیارد ریال چک دارد که پرونده از سال 95 در مجتمع ویژه اقتصادی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,80/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم