Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:00:48 GMT

خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۰۷۳۰

خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند

فرماندار قم با اشاره به اقدامات خیران مدرسه‌ساز در قم گفت: خیرین مدرسه‌ساز باصداقت و اخلاص به منظور توسعه آگاهی در جامعه به میدان آمده‌اند و این حرکت ارزشمندی است که باید بخش‌های گوناگون با آن‌ها همکاری کنند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در زمینه خدمت و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده مردم قم الگو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سیل‌زدگان افزود: نهادهای مردمی در این زمینه بسیج شدند و کمک‌های گوناگون مردمی به استان‌های سیل‌زده ارسال کردند.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت فراگیری علم ادامه داد: توجه به آموزش و پرورش باید در صدر اولویت کارهای ما قرار بگیرد، با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، آموزش سواد به اتباع غیرایرانی نیز مورد توجه قرار داده شده و این موضوع سبب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم بیان کرد: همه ما تمام شخصیت وجودی خودمان را از معلمان گرفته‌ایم و در دین و نظام ما برای حفظ جایگاه معلم تاکید فراوانی شده است.

درخواست مجوز استخدام برای جذب 55 هزار "دانشجو‌معلم" جدیدمعلمان نمونه ایلام تجلیل می‌شونداستان کرمان نیازمند 12 هزار معلم است

وی با بیان اینکه باید در ارتقای جایگاه، شان و قداست معلمان تلاش کنیم و این اقدام سبب سعادت جامعه می‌شود، گفت: باید تعداد دانش‌آموزان کلاس‌های درس را به میزان استاندارد برسانیم و همچنین فضای مدرسه‌ها را زیبا و متبوع کنیم.

فرماندار قم با اشاره به اقدامات خیران مدرسه‌ساز در قم گفت: خیرین مدرسه‌ساز با صداقت و اخلاص به منظور توسعه آگاهی در جامعه به میدان آمده‌اند و این حرکت ارزشمندی است که باید بخش‌های گوناگون با آن‌ها همکاری کنند.

حیدری با بیان اینکه مهم‌ترین و حساس‌ترین شورا، شورای آموزش و پرورش است، افزود: اهمیت سایر شوراها، وابسته به خروجی این شورا است و اگر دانش‌آموزان را درست تربیت کنیم کار سایر بخش‌ها ساده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به موضوع پیشگیری از اعتیاد و تبعات مواد مخدر برای جامعه گفت: باید برنامه‌های متعددی را برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان در راستای پیشگیری از اعتیاد انجام دهیم و همه برای مهار آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، با حضور مدیرکل اداره استاندارد هرمزگان، کارکنان و آموزگاران این مدرسه و …با ارائه برنامه‌های متعدد این روز را گرامی دانست.

ویژه برنامه روز معلم در دو بخش برگزار شد. نخست در فضای مدرسه همراه با دانش آموزان و دیگری به دعوت مجموعه سما در تالار پذیرایی، از کارکنان پذیرایی صورت گرفت و در نهایت با لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.

فضل الله صمیمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سما استان هرمزگان، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی و تبریک این روز خجسته به آموزگاران، ارزش این روز را در سال تحصیلی بسیار پر اهمیت دانست و از زحمات آموزگاران قدردانی نمود.

مرادپور مدیر این واحد آموزشی گفت: تعلیم و تربیت سنت حسنه آفرینش است، تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته‌ای است حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است از سوی ائمه اطهار.

وی در ادامه گفت: بر حسب بخشنامه‌های سازمان سما برنامه‌های متعددی ویژه این روز پرشور برای آموزگاران انجام شده است، یکی از این برنامه‌ها برپایی مسابقات ورزشی ویژه آموزگاران، و همچنین ارائه نقاشی و دلنوشته از سوی دانش آموزان بود.

مسابقه ورزشی در روز 11 اردیبهشت در دو دوره اول و دوم به صورت مجزا در رشته طناب کشی برگزار شد. دوره پایه‌های پیش دبستانی و اول یک تیم و پایه‌های دوم و سوم تیم مقابل بودند و در نهایت با برد 2 بر صفر پایه‌های پیش دبستانی و اول به پایان رسید. اما در دوره دوم دو تیم از پایه‌های چهارم و دو کلاس پنجم در مقابل ششم و دو کلاس پنجم دیگر برگزار شد که در نهایت به صورت مساوی به پایان رسید.

گفتنی است که در بخش دلنوشته و نقاشی بالغ بر 500 اثر به دبیرخانه در دبستان سما شعبه یک رسید.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1229571 برچسب‌ها مدارس سما

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد