Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:24:57 GMT

حذفيات کتاب «سردار سازندگي» نزديک به صفر است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۰۳۰

حذفيات کتاب «سردار سازندگي» نزديک به صفر است

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - فرزند آيت‌الله هاشمي، با اشاره به اينکه موارد مطرح شده در کتاب «سردار سازندگي» عينا بر اساس دستنوشته‌هاي آيت‌الله هاشمي است، گفت: حذفيات آن نزديک به صفر است و البته مقام معظم رهبري تا امروز بخشي را حذف نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، محسن هاشمي عصر يکشنبه (8 ارديبهشت) در آيين رونمايي از شانزدهمين جلد خاطرات روزنوشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با عنوان «سردار سازندگي» در تالار قلم کتابخانه ملي ايران، اظهار داشت: من هميشه به آيت‌الله هاشمي از دور نگاه مي‌کردم و او هميشه در تلاش بود تا کشور را بسازد و‌ آرزويش رفاه،‌ رشد و پيشرفت کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه امروز آنچه مهم است راه هاشمي‌ست، گفت: راه هاشمي جلوگيري از افراط و تفريط و مسير اعتدال است و اگر امروز نتوانستيم رفاه نسبي را ايجاد کنيم به دليل دوري از اعتدال است.
محسن هاشمي افزود: آيت‌الله هاشمي دنبال ايجاد ايران به عنوان يک الگوي اسلامي و ايراني براي پيشرفت بود و در اين راه تلاش زيادي داشت.
رئيس شوراي شهر تهران با بيان اينکه يکي از دلايل موفقيت دولت سازندگي هماهنگي و رفاقت ديرينه آيت الله هاشمي با رهبر معظم انقلاب بود، گفت: مرحوم پدر با رهبر معظم انقلاب بسيار همفکري مي‌کرد و آيت‌الله هاشمي علاقه زياد خود را هميشه به رهبر انقلاب بيان مي‌کردند.
وي با انتقاد از اينکه گروهي از اواخر سال 74 به دولت سازندگي حمله کردند و خدمات او را زير سوال بردند، گفت: آنها حتي تجمع برگزار مي‌کردند تا بگويند بين رهبر معظم انقلاب و آقاي هاشمي اختلاف وجود دارد و تريبون ضدانقلاب هم از اين مساله به ضرر انقلاب نهايت سوءاستفاده را مي‌کرد.
محسن هاشمي افزود: آيت‌الله هاشمي لازمه عدالت را توزيع ثروت از طريق رونق اقتصادي مي‌دانست نه توزيع فقر، او با زهدفروشي مخالف بود به همين دليل منزلش در جماران بود و از سوي ديگر هرگز دنبال اشرافيت و‌ تجمل هم نبود.
وي ادامه داد: موارد مطرح شده در کتاب عينا بر اساس دستنوشته‌هاي آيت‌الله هاشمي است و حذفيات آن نزديک به صفر است به جز موارد امنيتي که قبل از انتشار کتاب لحاظ شد. کتاب هم خدمت مقام معظم رهبري تقديم مي‌شود تا ايشان نظرات خود را بيان کنند البته تا امروز ايشان بخشي را حذف نکرده‌اند.
وي ادامه داد: ما علاوه بر کتاب‌هايي که تا امروز منتشر شده، حدود 20 دفتر و‌ کتاب ديگر را نيز در برنامه داريم که بزودي منتشر مي‌شوند.
در ادامه اين مراسم کتاب «فراتر از شکوفايي، بررسي جنبه‌هاي شخصيتي و روانشناختي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني» نوشته محمدرضا گلزاري مورد تقدير قرار گرفت.
اين نويسنده با قدرداني از خانواده هاشمي، گفت: مرحوم آيت‌الله هاشمي يکي از زمامداران سياسي در جهان است که داراي شخصيت منحصر بفردي است.
فراهنگ**9246** 9053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب