Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:28:30 GMT

عملیات ساخت جاده قزوین کلاچای متوقف می شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۰۹۸

عملیات ساخت جاده قزوین کلاچای متوقف می شود

قزوین - ایرنا - رئیس کل دادگستری قزوین گفت: ادامه اجرای جاده قزوین - الموت- کلاچای به غیر از قطعه یک آن به طول پنج کیلومتر متوقف می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی عصر یکشنبه در نخستین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان در سال 98 اظهار داشت: توقف این پروژه به دلیل صادر نشدن مجوزهای قانونی از سوی سازمان محیط زیست انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در قطعه یک این مسیر، ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات خاکی این پروژه در قطعه یک، بلافاصله پس از اتمام عملیات جاده مورد نظر باید مورد مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری قزوین تصریح کرد: با توجه به درخواست مدیر کل راه و شهرسازی استان این پروژه از قزوین تا رودخانه شاهرود به طول 45 کیلومتر طی هفته جاری مورد بازدید اعضای کارگروه قرار خواهد گرفت و پس از آن موارد یاد شده باید از سوی مسوولان اداره کل محیط زیست، راه و شهرسازی و استانداری جهت تعیین و تکلیف نهایی به مرکز ارسال شود.
این مسئول قضایی اضافه کرد: انجام عملیات راهسازی که باعث تجمیع نخاله‌های سنگ در حاشیه رودخانه باراجین نیز شده که باید توسط پیمانکار جمع‌آوری شود.
پیشتر و در سال قبل رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر به قزوین از نداشتن پیوست زیست محیطی این مسیر در دست ساخت خبر داده بود.
جاده در دست احداث قزوین-کلاچای دارای 145 کیلومتر طول است 70 کیلومتر آن در استان قزوین واقع شده و فاز نخست آن نیز به طول 26 کیلومتر در سال 92 کلنگ زنی شد.

**لزوم از سرگیری فعالیت بیمارستان خیریه رحیمیان الوند
حجت الاسلام قدرتی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تعطیلی بیمارستان خیریه رحیمیان در الوند، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی شورای برنامه‌ریزی این مرکز درمانی باید فعالیت خود را در آینده نزدیک از سر بگیرد.
در ادامه این نشست، موضوع مشکلات اراضی موقوفه رشتقون قزوین از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه ارایه و برای حل آنها راهکارهای لازم بررسی شد.
8054*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضائي رئيس كل دادگستري قزوين ساخت جاده قزوين كلاچاي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت

ایسنا/زنجان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با ستون پل در جاده خدابنده _ کرسف منجر به فوت ۲ جوان شد.

داود مهرگان امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت:  وقوع این تصادف در کیلومتر پنج قیدار به کرسف رخ داد که در این سانحه پژو ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

او با بیان اینکه نجات‌گران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند، متذکر شد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان - تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند. نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن