Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر در نشست شورای پدافند و قرارگاه پرتوی استان بوشهر اعلام کرد که اورژانس هسته‌ای بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد و در سال جاری و تا هفته دولت تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند ضمن اعلام این مطلب و با گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها به فرمان امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) به سبب دوراندیشی در اداره جامعه، دستور تأسیس شوراها را صادر کردند که این نهادها نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، هفته معلم و کارگر تاکید کرد: توجه به رونق تولید در راستای شعار سال ۹۸، یک مأموریت همگانی است و باید بدانیم که رونق تولید نقش تأثیرگذاری در توسعه اشتغال و پایداری اقتصاد دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم پدافند غیر عامل افزود: پدافند غیرعامل مجموعه‌ای است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و در استان بوشهر توجه ویژه‌ای به برنامه‌های پدافند غیرعامل شده است.

گراوند با بیان اینکه در نظام حاکمیتی نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر می‌شود خاطرنشان کرد: صنایع پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر از افتخارات نظام اسلامی ایران و جنوب کشور است که زیرساخت‌های پدافندی این تأسیسات در بعد ملی و بین‌المللی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها نیاز به نگاه ویژه از سوی مسئولان در عرصه ملی است افزود: مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز تصمیم‌گیری کشور باید به بوشهر نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا بر اساس آن زیرساخت‌ها و امکانات مهیا شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش شیمیایی در عسلویه در سال گذشته خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش پرتوی در مرکز استان بوشهر سبب می‌شود تا کمبودها و آسیب‌ها شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

گراوند نیروگاه اتمی بوشهر را از ایمن‌ترین نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان دانست و گفت: در بهترین و ایمن‌ترین نیروگاه‌های هسته‌ای جهان بر اساس الزامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر آمادگی برای مقابله با بحران‌ها تاکید می‌شود که رزمایش پرتوی در این راستا در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت بر اجرای رزمایش پرتوی بیان کرد: برای این مهم باید یک کارگروه نظارتی و ارزیابی عملکرد کمیته‌های تخصصی رزمایش پرتوی تشکیل شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در عرصه نیروگاه اتمی تصریح کرد: رفع کمبودها و نواقص در این زمینه با اولویت مورد توجه قرار دارد و در این راستا نصب نرم‌افزار پایش و اطلاع رسانی آلایندگی در دست اجرا می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروگاه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان