Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان از اعمال قانون ۱۰۰ دستگاه خودروی متخلف دارای چراغ زنون در سال جاری خبر داد و گفت: تشدید برخورد با این خودروها که از مطالبات مردمی است به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده  با اشاره به  تشدید برخورد با خودروهای دارای چراغ زنون و غیراستاندارد در ایلام اظهار داشت:با توجه به درخواست های متعدد رانندگان مبنی بر برخورد با خودروهایی که از چراغ زنون در سطح جاده ها استفاده می کنند و  باعث کوری لحظه ای رانندگان و وقوع برخی از تصادفات می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‌برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در سال 98 جدی‌تر می‌شود   پراید در تصادفات 10 ماهه 97 نقش نخست را داشت/ بیش از 41 میلیون ایرانی گواهینامه رانندگی دارند   رتبه نخست کشور در کاهش سوانح و تلفات رانندگی به شیراز رسید

رئیس پلیس راه استان گفت: پلیس راه انتظامی استان ایلام در راستای اجرای مطالبات مردمی نسبت به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلف این دسته از خودروها اقدام و تعداد 100 دستگاه وسیله نقلیه با چراغ زنون را در سال جاری اعمال قانون کرده است.

وی افزود: رانندگانی که در حین رانندگی از چراغ زنون و یا غیرمتعارف استفاده کنند برابر قانون مبلغ 50 هزارتومان جریمه و از ادامه حرکت آنها جلوگیری بعمل می آید.

 همتی زاده در پایان گفت: مراکزمعاینه فنی نیز برای این دسته از خودروها تا زمان تعویض چراغ های غیراستاندارد برگ معاینه فنی صادر نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی