Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - محمد جواد ظريف وزير امور خارجه در حساب توييتر خود نوشت: بولتون و ` تيم بي` مردم ايران را آماج تروريسم اقتصادي قرار داده اند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از اداره کل اطلاع رساني و سخنگويي وزارت امور خارجه، ظريف در اين توييت افزود: جان بولتون و تيم بي مي‌گويند که مردم ايران شايسته‌ وضعيتي بهتر هستند؛ ولي در عين حال اعتراف کرده اند که به دنبال توهم خود براي تغيير نظام، مردم ايران را آماج تروريسم اقتصادي و حتي جنگ قرار داده ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آيا دونالد ترامپ اجازه خواهد داد آنها روياي خود براي يک جنگ بي‌پايان ديگر را محقق کنند؟
به گزارش ايرنا، وزير امور خارجه از روز چهارشنبه براي شرکت در نشست روز بين‌المللي چندجانبه گرايي و ديپلماسي براي صلح در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک حضور دارد و در اين مدت، علاوه بر ديدار با برخي مقامات حاضر در اين نشست بين المللي، با رسانه هاي آمريکايي همچون فاکس نيوز و سي بي اس گفت و گو کرده است.
اظهارات وزير امور خارجه بازتاب گسترده اي در رسانه هاي داخلي و خارجي داشته و توجهات بسياري را نسبت به تيم ب به خود جلب کرده است.
شبد**1751*9122
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، به گفت وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تأکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است