Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@18:58:25 GMT

جهانگیری وارد کیش شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۲۱۴۷

جهانگیری وارد کیش شد

معاون اول رییس جمهوری به منظور سخنرانی در هفتمین نشست منطقه‌ ای مجمع جهانی سلامت، شامگاه یکشنبه وارد کیش شد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری هنگام ورود، از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسوولان محلی مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس برنامه اعلام شده، هفتمین نشست منطقه ای مجمع جهانی سلامت روز دوشنبه با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری درباره ظرفیت های نظام سلامت ایران و برنامه های دولت برای ارتقای جایگاه سلامت کشور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نشستی با حضور مدیران مناطق آزاد کشور و تبیین برنامه ها و رویکردهای دولت برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مناطق آزاد در جهت توسعه اقتصادی و مقابله با تحریم ها، از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در این سفر خواهد بود.

هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت، برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا با میزبانی مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و سازمان منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار می شود.

در این نشست 2روزه، 181سخنرانی توسط وزیران، مسوولان، اساتید علمی ایران و 40 کشور دنیا در قالب چهارplanery (نشست جامع) و 30 پنل، در پنج گروه شش ‌تایی انجام می شود.

سلامت در جهان درحال گذار، توسعه پایدار سلامت، بیماری‌های غیرواگیر و سلامت روان، سلامت در شرایط نا ایمن و بحرانی و بهداشت محیط و آموزش سلامت و نقش فناوری در سلامت، 6 محور اصلی این برنامه است.

نشست منطقه ‌ای مجمع جهانی سلامت، نهم و دهم اردیبهشت ( 29 و 30 آوریل 2019 ) در جزیره کیش برگزار می ‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جهانگیری کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس