Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تورینو و آث میلان با برتری تیم شهر تورین و حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،‌ در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا از ساعت 23 تورینو در ورزشگاه المپیکو شهر تورین میزبان آث‌میلان بود.

مصاف شاگردان مازاری و گتوزو در نهایت با برتری تورینو با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یافت تا این تیم به جمع مدعیان کسب سهمیه اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تورینو بلوتی 58 و بلوتی 69 گلزنی کردند.

در جدول سری آ ایتالیا تورینو با 56 امتیاز پنجم و میلان نیز با 56 امتیاز ششم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال آث میلان تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند

احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد و پوشش رسانه‌های غربی در جریان اعتراضات دانشجویی در آمریکا اظهار کرد: این رسانه‌ها تا آنجایی که در اختیار خودشان هست و می‌توانند شروع به افشاگری کردند و در حال بر ملا کردن تصاویر جنایات صهیونیت‌ها هستند.

وی افزود: به دلیل آن که دست‌های اختاپوسی سانسور از طرف نظام استکباری بر این‌ها حاکم است شاید بیش از این نتوانند، اما در آینده این هم از کنترل نظام استکباری خارج می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند بیش از امروز به وظایف ذاتی یک رسانه مستقل عمل کنند.

دستمالچیان اظهار کرد: البته امروز هر فرد در فضای مجازی و رسانه‌های مجازی برای خود یک رسانه است و این از کنترل نظام استکباری خارج شده و نظام استکباری نمی‌تواند کاری کند که تصاویر چنین اعتراضات و خیزش‌هایی کنترل شده و محدود باشد.

سفیر سابق ایران در لبنان درباره آینده درگیری‌های نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی از روز اول شکست خورده و در این باتلاق است. علی رغم همه توصیه‌هایی که سران استکباری هم به آن‌ها دادند هیچ دستاوردی نداشتند.

وی ادامه داد: امروز هم که افکار عمومی به شدت صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار داده  و بالاخره ناچار به تسلیم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد