Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید عصبانی تر از هر زمان دیگری بود اما باز هم مسئولیت شکست را خودش پذیرفت.

طرفداری - دیدار دو تیم رایو وایکانو و رئال مادرید در چارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا با نتیجه 1-0 به سود رایو وایکانو به پایان رسید و زیدان یک بار دیگر در بازی های خارج از خانه ناموفق بود. وی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

آنها به این برد نیاز داشتند و آن را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به جای ما فوتبال بازی کردند. ما از دقیقه یک تا نود اصلا بازی نکردیم. تنها بازیکنان مقصر نیستند. من هم مقصرم. من هم نقش داشتم. مقصر من هستم. نمی توانیم خوشحال باشیم. من مسئولیت شکست را به عهده می گیرم. اگر از دقیقه یک تا 90 بازی نکنید، نمی توانید به امتیاز برسید. بازیکنان هستند که بازی می کنند اما قبل از بازی هم باید تفکر وجود داشته باشد. باید بابت همه چیز عذرخواهی کنیم. نگرش ما اینطور نیست که یک یا دو بازیکن را مقصر بدانیم. ما همه در یک سمت هستیم. سه بازی باقی مانده و باید متفاوت با امشب در آنها بازی کنیم. 3 بازی باقی مانده و باید لیگ را به طور محترمانه ای تمام کنیم. از عملکرد امشبمان عصبانی هستیم. من واقعا عصبانی هستم چون وجهه ما امشب بد بود. مسئولیت فقط با بازیکنان نیست بلکه با من است. 

از بازگشت به رئال مادرید پشیمان نیستید؟

اصلا پیشیمان نیستم. لحظات سخت وجود دارد. ما نباید اینطور بازی کنیم.

به بازیکنان چه گفتید؟

چیزی که به آنها گفتم، همان جا می ماند. ما امشب هیچ کاری نکردیم. نه دویدیم، نه جنگیدیم، هیچ کاری نکردیم. در بعضی از بازی ها، سختی هایی وجود دارد اما حریف از ما بیشتر دوید و ما را در سختی قرار داد. 

اختلاف امتیاز زیاد با بارسا؟

هیچ توضیحی وجود ندارد. سه بازی داریم تا فصل تمام شود، همین. مقابل ختافه هم عصبانی بودیم اما کارهایی انجام دادیم. مقابل بیلبائو عصبانی بودیم اما کارهایی انجام دادیم. امشب هیچ کاری نکردیم. صفر! از دقیقه 1 تا 90!

آیا تمرکز گرت بیل به بازی در زمین برای رئال مادرید است؟

نمی دانم. باید از خودش بپرسید.

 

لالیگا برای شما تمام شده است:

بله اما ما باید بازی کنیم. باید کاری در زمین انجام دهیم. نمی توانیم اینطور باشیم. نباید وجهه خود را چنین نشان دهیم. باید به فوتبال و این باشگاه احترام بگذاریم. باید لیگ را خوب تمام کنیم و فوتبال بازی کنیم.

در چنین شرایطی، دفاع کردن از این بازیکنان سخت به نظر می رسد؟

من همیشه از آنها دفاع می کنم اما امشب نمی توانم این کار را انجام دهم. این یک حقیقت است. نمی توانیم اینطور بازی کنیم. 

به نظر خیلی ناراحت و عصبانی هستید؟

من عصبانی ام چون هیچ چیزی در زمین ندیدم. نباید در چنین سطحی بازی کنیم. با تمام مشکلاتی که در این فصل داشته ایم، نمی فهمم چگونه باید چنین بازی را انجام دهیم. نکته مثبت پایان این فصل، این است که واران می ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود