Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-28@07:08:07 GMT

آشتی اپل و کوالکوم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۱۳۵

آشتی اپل و کوالکوم

شرکت اینتل قصد دارد کسب و کار تولید مودم های خود را به فروش برساند و در صورت عملی شدن این طرح زمینه برای همکاری مجدد کوالکوم با اپل و آشتی این دو شرکت فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، یکی از دلائل درگیری کوالکوم و اپل، تغییر تصمیم اپل برای خرید مودم های مورد استفاده در آیفون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مودم های خود را قبلا از کوالکوم خریداری می کرد، اما توافق با اینتل شرایط را به ضرر کوالکوم تغییر داده و به شکایت آن از اپل انجامید.

در شرایطی که مذاکرات اپل با اینتل برای خرید کسب و کار یادشده از تابستان سال گذشته آغاز شده بود، اما به نظر می رسد این مذاکرات متوقف شده باشد و یک علت آن توافق میان اپل و کوالکوم برای پایان دادن به شکایت بر علیه یکدیگر در دادگاه های مختلف و تلاش برای همکاری مجدد باشد.

البته هنوز مشخص نیست آیا اپل به طور کامل از خرید کسب و کار مودم های اینتل منصرف شده یا ممکن است مذاکرات دو طرف باز هم آغاز شود. در این میان نام Goldman Sachs برای تسهیل مذاکرات دو طرف مطرح شده است، اما اخبار قطعی در این زمینه وجود ندارد و هیچ یک از این شرکت ها اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده اند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶