Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «دژ آپاچی» (Fort Apache) که هر هفته به موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی که در سراسر دنیا با بی‌مهری رسانه‌ها مواجه شده‌اند، می پردازد، در این هفته با حضور کارشناسان به موضوع انتخابات پارلمان اروپا که قرار است بین روزهای 23 تا 26 ماه مه (2 الی 5 خردادماه) برگزار شود، خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین، شورای سران اتحادیه اروپا که اعضای آن را سران کشورهای عضو تشکیل می دهند، نامزد ریاست بر کمیسیون اروپا را انتخاب و او را برای کسب رای به پارلمان اروپا معرفی می کنند و احزاب پارلمان نیز وی را تایید و یا رد خواهند کرد. بر این اساس، گروهی که بتواند بیشترین کرسی ها را در انتخابات پارلمانی ماه مه 209 به دست آورد، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب رئیس آینده کمیسیون اروپا خواهد داشت.

این برنامه با نگاهی به گروه‌بندی‌های سیاسی شکل‌ گرفته در پارلمان اروپا و تلاش احزاب برای کسب اکثریت کرسی‌ها‌ به جایگاه بریتانیا با توجه به مشخص نبودن وضعیت خروج آن از اتحادیه اروپا و دیگر حواشی پیرامون مساله برگزیت نیز خواهد پرداخت.

برنامه «دژ آپاچی» با اجرای پابلو ایگلسیاس دوشنبه ها ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 52 دقیقه برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و سه شنبه ساعت 10:30 بازپخش این برنامه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارلمان اروپا هیسپان تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد