Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@16:41:22 GMT

راز سربسته جسد حلق آویز جوان ایرانی در آلمان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۴۱۴

راز سربسته جسد حلق آویز جوان ایرانی در آلمان

روزنامه ایران: به‌دنبال مرگ مرموز پسر ایرانی در مونیخ آلمان، بازپرس جنایی از اینترپل خواست تا در این باره تحقیقات خود را آغاز کند.

چندی پیش پسر جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از مرگ مشکوک برادرش در مونیخ آلمان شکایت کرد.

او گفت: برادرم آذر سال ۹۶ به‌همراه دو نفر از دوستانش به آلمان مهاجرت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعمیرکار موتورسیکلت بود و بعد از رفتن برادرم با او مدام در تماس بودم. برادرم می‌گفت که کارهایش درست شده است. در تماس‌هایی که برادرم با من داشت، گفته بود که با دو دوستش که همراه آن‌ها به مهاجرت رفته اختلاف پیدا کرده است.

او ادامه داد: ۲۱ بهمن سال ۹۷ یکی از دوستان برادرم که با او در کمپ آشنا شده بود با من تماس گرفت و گفت: برادرم خودش را حلق آویز کرده و برای گرفتن جسد او باید مونیخ آلمان برویم. زمانی که به آلمان رفتیم پلیس آنجا علت مرگ برادرم را نامشخص عنوان کرد. من از دو دوست برادرم شکایت دارم و احتمال می‌دهم که آن‌ها برادرم را به قتل رسانده باشند. جسد برادرم هم به ایران انتقال داده شده است.

به‌دنبال شکایت مرد جوان، بازپرس جنایی دستور داد علت اصلی مرگ مشخص شود. همچنین دستور داد از دوستان مقتول تحقیق شود و از دولت آلمان خواست تا از دو دوست او که با آن‌ها به آلمان مهاجرت کرده‌اند تحقیق شود که اختلاف آن‌ها سر چه بوده است. بازپرس جنایی نیز از اینترپل خواست در تماس با پلیس آلمان مدارک و مستنداتی را که در این پرونده به‌دست آورده در اختیار پلیس ایران قرار دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرگ مشکوک مهاجر ایرانی مونیخ آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری با این استایل کاراگاه جنایی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

بهنوش بختیاری جدیدا در استوری اینستاگرام خود از استایل جدیدش رونمایی کرد که این استایل او برخی از کاربران فضای مجازی را به یاد تیپ و ظاهر کاراگاه‌های جنایی انداخت.

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و با حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. او با سریال «خانه به دوش» به اوج شهرت رسید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بهنوش بختیاری با این استایل کاراگاه جنایی شد!
  • تشریح بخش‌های جدید «جوان ایرانی سلام» در سال ۱۴۰۳/ میکروفونی که مصداق بیت‌المال است
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»