Web Analytics Made Easy - Statcounter

به ویژه آنکه انحراف رفتاری این جماعت در حمایت ضمنی از فرهنگ الوات و به کارگیری آنان در حذف دیگران و نیز همراهی آنان با مناسک دینی موجب شکل‌گیری یک فساد عجیب و غریب رفتاری شد که اکنون آثار خود را نشان می‌دهد.

برای فهم سیر تحولات جامعه و انقلاب باید به تحلیل و مقایسه برخی مصادیق مهم پرداخت. برای کسی که در انقلاب بوده و فعالیت هم داشته است، قابل تصور نبود، روزی برسد که از سوی برخی افرادی که خود را مدافع انقلاب و حتی میراث‌دار آن می‌دانند از فردی چون تتلو تقدیر و قدردانی شود و او را در جمعی علنی و رسمی تشویق کرده و هدیه‌بارانش کنند، آن هم در لباس روحانیت به او تابلوی تصویرش را هدیه کنند!

اگر ابتدای انقلاب کسی می‌پرسید چقدر احتمال می‌دهید که 40 سال پس از انقلاب چنین واقعه‌ای رخ دهد، آن هم به نام انقلاب و نیز اگر می‌پرسید که چقدر احتمال می‌دهید که تا 40 سال دیگر یک شهاب‌سنگ به زمین برخورد کند و همه بشر و حیات زمینی را نابود کند، به‌طور قطع احتمال وقوع رخداد اول را کمتر و غیرممکن‌تر می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جماعت اوباش ابتدا خود را در قالب تجمعات به ظاهر دینی و مناسکی بازتولید کردند. سپس ادبیات آنان وارد ادبیات رسمی شد. ادبیاتی رسمی که در سال‌های 1384 تا 1392 رایج بود، بازتابی از این فرهنگ بود. بعد کم‌کم از حاشیه به متن وارد شدند. ابتدا برای بیرون کردن دیگران از میدان به‌کار آمدند. سپس در نشست‌های انتخاباتی و با کلاه‌های مخملی حاضر شدند. موسیقی خود را به بازار دادند و به‌طور رسمی قدر دیدند.

عرض اندام این جماعت چنان زیاد شد که در برخی محلات جان و مال و ناموس مردم از دست آنان آسایش نداشت. هنگامی که جان مردم به لب رسید، برخی به صرافت مبارزه با آنان افتادند و به خیال خودشان شروع به مبارزه با آنان کردند، غافل از اینکه فرهنگ و ارزش‌های آن جماعت گسترده شده بود. آفتابه به گردن آنان انداختند، آنان را برعکس سوار خر نشاندند و لباس زنانه به تن آنان کردند و در محله‌ها گرداندند.

بگذریم که این کارها همه خلاف قانون بود، ولی مهم‌تر این بود که از یک سو کینه و نفرت را دامن زد و از سوی دیگر ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی متهمان را تقویت کردند چون با همان ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی خودشان به مبارزه با آنان رفتند. ارزش‌های مردسالار، مجازات‌محور و حقارت‌آمیز.

این مبارزه خیلی دیر و نادرست آغاز شده و اتفاقا از جای لزوما موثر و کارآمدی آغاز نشده است. این ماری بود که در آستین پرورش یافت. باید به گذشته برگشت. کلیه کسانی که همسو با این فرهنگ هستند و در تقویت آنان کوشیده‌اند باید در رفتار و گفتار خود صریح و روشن تجدیدنظر کنند. رفتار گذشته آنان را نمی‌توان فقط در قالب یک اشتباه فنی و ناخواسته تحلیل کرد، بلکه آن یک انحراف فاحش و مسلم بود.

هر عقل سلیمی که اندکی درک سیاسی داشت و از فهم دینی برخوردار بود، می‌دانست که سیاست تقدیر و تشویق این جماعت خلاف است. تتلو همان بود که از ابتدا بود و امروز هم همان است. در خارج نیز، همانی است که در ایران بود. الوات و اوباش شخصیت روانی، رفتاری و گفتاری ویژه‌ای دارند که اگر تغییر دهند دیگر اوباش محسوب نمی‌شوند. اینها ویژگی‌های آنان است. آنان را به صورت ابزار دیدن خطرناک است. این ابزار فقط در خدمت یک هدف خواهد بود و آن هم ابتذال است. البته این ابزار استقلال خودش را هم دارد. هنگامی که قدری بزرگ شد، راه و روش خود را خواهد داشت. همچنان که هر بچه‌ای روزگاری بزرگ خواهد شد و روی پای خود راه خواهد رفت. امروز آن زمان است. فراموش نکنید که این جماعت در چارچوب امنیتی موجود چنین بی‌پروا رفتار می‌کنند و رسما و حتی احمقانه اعلام ترور می‌کنند، وای به روزی که این پوشش امنیتی برداشته شود. در این صورت اوباش حرف اول را در شهر خواهند زد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عباس عبدی قاتل طلبه همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود