Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@13:56:09 GMT

کمبود مراکز بازپروری معتادان متجاهر زن در تهران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۷۶۱

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره حضور معتادان زن در سطح شهر تهران بزرگ اظهار کرد: برآورد ما این است که ۱۰۰۰_ ۱۵۰۰ نفر معتاد متجاهر زن و ۲۰ هزار نفر معتاد متجاهر مرد در پایتخت حضور دارند.

وی با اعلام اینکه بستر‌های بازپروری معتادان متجاهر زن تا کنون محیا نشده است و ظرفیت نگهداری این افراد مناسب نیست، افزود: ظرفیتی که برای نگهداری معتادان متجاهر زن تهیه کرده‌اند، ۱۰۰ نفر است و بیش از ۹۰۰ نفر از خانم‌های معتاد در خیابان‌ها و پارک‌های پایتخت پراکنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده در پاسخ به اینکه چه عواملی باعث اعتیاد در زنان می‌شود، تصریح کرد: موضوعاتی مختلفی زمینه ساز ایجاد اعتیاد در افراد است که در این خصوص خانواده‌ها، وضعیت اقتصادی، طلاق و...در مبتلا شدن به اعتیاد دخیل هستند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در پاسخ به اینکه بیشتر چه موادی مورد مصرف معتادان متجاهر زن است، خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر هر نوع ماده مخدری که در دسترس آن‌ها باشد را استعمال می‌کنند.

وی گفت: قبلا گفته می‌شد که معتادان متجاهر صرفا ماده مخدر هروئین را مورد مصرف خود قرار می‌دهند، اما امروزه این افراد هر نوع ماده مخدری را که در دسترسشان باشد استفاده می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس شهر تهران معتاد پایتخت زنان طلاق اعتیاد اعتیاد معتاد زن معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

‌به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت