Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:14:59 GMT

احداث ۷۰ واحد مسکن برای محرومان کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۴۵۵۵

احداث ۷۰ واحد مسکن برای محرومان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری،‌ اظهار کرد: 12 گردان پرافتخار امام حسین(ع) در 8 شهرستان استان فعالیت دارند، ضمن اینکه هم‌اکنون با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث 70 واحد مسکونی برای محرومان را در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیپ ۴۸ فتح یادگار ماندگار کسانی است که جان را در طبق اخلاص گذاشته و از پوسته خود محوری خارج شده و به ندای ملکوتی امام خویش لبیک گفته و به خدا رسیدند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تیپ ۴۸ فتح در جبهه فرهنگی نیز تلاش زیادی کرده و همگام با فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و عملیاتی در برپایی اردوهای راهیان نور، تولید محتوا و برنامه‌های فرهنگی حرکت کرده و وارد صحنه شده است.
حکمتیان با اشاره به سیل اخیر، تصریح کرد: در داخل استان کارهای ریز و درشت زیادی انجام دادیم و در بیرون از استان به سه استان سیل‌زده خدماتی ارائه کردیم که برای مثال آشپزخانه سیار ما در مناطق سیل‌زده توان تهیه 20 هزار پرس غذا در یک روز را دارد و همچنین پزشک و امدادگر به آن مناطق فرستادیم و قریب به 650 میلیون ریال از بسیجیان و مردم و پاسداران جمع‌آوری کردیم و در قالب بسته‌های مختلف بین سیل‌زدگان توزیع شد و کمک‌های بعدی در راه است.
وی کمک به رفع آلودگی در مناطق سیل‌زده را نیز از دیگر اقدامات برشمرد و عنوان کرد: یگان پدافند جنگ نوین ما با دستگاه‌های درخش و روتکس و سایر امکانات در این مأموریت حضور پیدا کردند و در شعیبیه شوشتر دفع آلودگی کردند و در شهر سوسنگرد نیز چهار دستگاه کامیون ما در حال خاکریزی در اطراف شهر هستند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن را محسوس دانست و یادآور شد: امروز سخت‌ترین مأموریت‌ها متعلق به رسانه‌ها و در مقابله با جنگ نرم دشمن است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی احداث مسکن محرومان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان