Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان بایرن مونیخ نسبت به جذب نیکولاس پپه کماکان تردید دارند.

طرفداری - بایرن مونیخ در تابستان پیش رو چند بازیکن برای پست وینگر به خدمت خواهد گرفت و کارل هاینتس رومنیگه حتی تعداد این بازیکنان را 3 نفر عنوان کرده است. یکی از بازیکنانی که پیوستنش به بایرن مونیخ تا حد زیادی به مراحل نهایی نزدیک شده تیمو ورنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جوان باشگاه لایپزیش در حالی که یک سال به پایان قراردادش باقی مانده می خواهد از این تیم جدا شود و به بایرن بپیوندد. گفته می شود که ورنر با بایرنی ها به توافقات شخصی رسیده اما دو باشگاه هنوز بر سر رقم این انتقال با هم اختلاف دارند. لایپزیش برای ورنر 60 میلیون یورو می خواهد اما بایرنی ها رقم 25 میلیون یورو را با توجه به شرایط قراردادش معقولانه تر می دانند، انتظار می رود که دو باشگاه در رقم 40 میلیون یورو به توافق برسند.

نیکولاس پپه وینگر ساحل عاجی باشگاه لیل فرانسه از مدت ها قبل به عنوان یکی از گزینه های اصلی بایرن مونیخ برای جانشینی آرین روبن مطرح شده اما چندین بار رسانه های نزدیک به این باشگاه آلمانی عنوان کرده اند که مسئولان فنی روی جذب پپه هم نظر نیستند و برخی قیمت و کیفیت او را واقع بینانه نمی دانند. کریستین فالک خبرنگار بیلد می گوید که اکنون در بین مسئولان بایرن بیشتر گرایش به عدم جذب پپه است و تیم فنی دنبال گزینه های جدید می گردد.

یکی از بازیکنانی که جدیدا نام او در باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده، ژوتـــا وینگر جوان باشگاه بنفیکا است. ژوتا 20 ساله در این فصل خیلی کم در ترکیب بنفیکا قرار گرفته اما به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال پرتغال شناخته می شود. او توانایی بازی در وینگر راست و چپ و پست 10 را دارد و عملکرد بسیار خوبی در تیم های پایه پرتغال و تیم دوم بنفیکا داشته است. قرارداد کنونی این بازیکن با بنفیکا تا 2022 معتبر است ولی این باشگاه پرتغالی می خواهد ضمن تمدید قرارداد ژوتا، بند خروج او را از 30 میلیون یورو به 90 میلیون یورو افزایش دهد. در کنار بایرن مونیخ، تاتنهام هم به جذب این بازیکن علاقه مند است.

وضعیت برای دیگر گزینه بایرن مونیخ کمی متفاوت است. کالوم هودسون اودی، وینگر جوان باشگاه چلسی در ژانویه گذشته به یک باره به عنوان یکی از گزینه های جدی بایرن مونیخ مطرح شد و مسئولان چلسی چند بار پیشنهادهای سنگین و رسمی بایرن مونیخ برای این بازیکن 18 ساله را رد کردند. اودی اخیرا دچار یک مصدومیت شدید شد، مصدومیتی که او را تا اواخر پاییز از میادین فوتبال دور نگه خواهد داشت، اما این باعث نشده تا بایرنی ها کلا بی خیال او شوند. گفته می شود که موضوع جذب هادسون اودی کماکان در بین مسئولان فنی بایرن مطرح است و بعید نیست که این ستاره جوان انگلیسی دوباره از امضا قرارداد جدید با چلسی سرباز بزند و تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد راهی بوندس لیگا شود. کیکر در گزارشی اعلام کرده که بایرن هیچ علاقه ای به جذب حکیم زیاش ندارد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس