Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه ­نیویورک تایمز در گزارشی تحت عنوان "خداحافظی با ترامپ و واشنگتن", به انتشار ارزیابی‌های انتقادی ژرار آرو، سفیر فرانسه در آمریکا، از دولت دونالد ترامپ در پایان دوره فعالیت خود در واشنگتن دی سی پرداخته است.

ژرار آرو (Gérard Araud) ­سفیر فرانسه در آمریکا که دوره فعالیتش به پایان رسیده است، در گفتگو با نشریه نیویورک تایمز گفت: شما از واشنگتن دی سی خارج می‌شوید و نمی‌توانید دو روز را در سیاتل و شیکاگو سر کنید و کسی کلمه ترامپ را به زبان نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه در پایگاه اینترنتی خود نوشت ژرار آرو در مصاحبه با نیویورک تایمز در پایان دوره خدمتش در آمریکا، ترامپ را به مثابه یک پادشاه دهان بین، غیر قابل پیش بینی و جاهل توصیف و از سیاستمداران و رسانه‌ها به خاطر بزرگنمایی و لاف زدن درباره ترامپ انتقاد کرد.

این دیپلمات فرانسوی که دوره خدمتش از دوران ریگان تا ترامپ ادامه داشته است، گفت: شما شهری دارید که همگان از ناحیه ترامپ احساس ترس و نگرانی می‌کنند. سر هر میز شامی که می‌نشینید محال است کسی درباره ترامپ حرف نزند و نمی‌شود دو روز در سیاتل و شیکاگو سر کنید و درباره ترامپ حرفی نشنوید.

آرو تصریح کرد در آستانه انتخابات حساس سال ۲۰۱۶ این نکته را به دموکرات‌ها خاطر نشان کرده بود که آمار‌ها باید به آن‌ها نشان داده باشد که بسیاری از آمریکایی‌ها به لحاظ اقتصادی در وضعیت شکننده‌ای قرار دارند.

وی افزود: من فکر می‌کنم دونالد ترامپ با نبوغ خود -و دقیقا از واژه نبوغ استفاده می‌کنم- این بحران را همان موقع احساس کرده بود.

آرو تصریح کرد به اعتقاد وی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در شرایط کنونی به شدت "ترامپ زده" شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند