Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:07:44 GMT

با مذاکرات قرار بود کشور بهشت شود اما جهنم هم نشد!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۴۹۰۰

با فرارسیدن هفته کار و کارگر در حالی وضعیت معیشتی مردم با سختی مواجه شده است که پیش از این یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مطلبی ادعا کرده بود: «دولت روحانی با همه ضعف‌ها و ناتوانی‌ها و ملاحظه‌ها و گیرافتادن بین تهدیدات و تضییقات ترامپ و فشار‌های داخلی، دو تا «جواد» دارد که به خواست‌های رأی دهندگان نزدیک‌اند و دو بال روحانی (برجام و تلگرام) را نمایندگی می‌کنند؛ جواد ظریف و جواد آذری جهرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

در همین راستا احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالی مبنی بر اینکه آیا  واقعا اولویتِ اصلی مردم برجام و تلگرام است و مطرح شدن چنین ادعایی زیر سوال بردن مطالبه اصلی آنان در زمینه وضعیت اقتصادی آنان نیست» گفت: من نمی‌­دانم از کجا این حرف را می‌زنند و از کجا نظرسنجی کردند؟ به ما هم بگویند تا ما هم در این باره خاطرجمع شویم.

وی ادامه داد: البته بله. ممکن است برای  دسته‌ ­ای از مردم ایران که حساسیت­‌های اجتماعی و سیاسی دارند،  برجام مهم‌تر از گوشت باشد، شاهد هم بودیم آنهایی که برجام را می‌­خواستند گفتند برجام اگر بیاید همه جا بهشت می­‌شود؛ در نتیجه وقتی چنین تصوری را دارند طرفدار برجام می‌­شوند، چرا که مردم دوست دارند  وضع­شان خوب شود، البته بهشت که سهل است جهنم هم شود، غنیمت است.

 توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: ولی اگر انتهای قضیه را نگاه کنیم معتقدم که این حرفها گزاف است و به این صورت نیست که از قولِ تمام مردم بشود این حرفها مطرح کرد  زیرا عده کثیری از مردم این‌طور نیستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت گوشت مجمع تشخیص مردم ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت گمشده سیروان

دیگر خبرها

  • بهشت گمشده سیروان
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!