Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@02:41:31 GMT

جزئیات سریال رمضانی شبکه دو

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۴۹۸۸

جزئیات سریال رمضانی شبکه دو

به گزارش جهان نيوز، شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان مجموعه «دلدار» را در نظر گرفته است که بناست هر شب حوالی ساعت ۲۱ از این شبکه پخش شود. 

این سریال را برادران محمودی کارگردانی کرده‌اند. آنها سال گذشته سریال «سایه‌بان» را به روی آنتن شبکه دو سیما بردند.

این اثر درباره ۲ جوان از طبقه متوسط جامعه بود که درگیر و دار زندگی دستخوش حوادث مختلفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سایه‌بان» از آثار موفق تلویزیون در سال ۹۷ محسوب می‌شود که توانست مخاطبان بسیاری هم به خود جذب کند.

اما  قصه سریال «دلدار» توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تدارک دیده شده است.

خط اصلی این قصه درباره «آرش» است که نقش آن را محمدرضا غفاری ایفا می‌کند. آرش یک نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش، دانشگاه را رها کرده و مسیر زندگی خود را تغییر می‌دهد.

اما پس از چند ماه اتفاقات جدیدی می‌افتد. او دوباره عشق دوران دانشگاه خود یعنی «رونا» را می بیند. نقش «رونا» را الناز حبیبی ایفا می‌کند. 

در کنار این زوج عاشق ۲ جوان دلداده دیگر نیز حضور دارند که ایفاگر نقش این دو دلداده حسام محمودی و سوگل خلیق هستند.

«دلدار» یک ملودرام عاشقانه است که به موضوع جوانان و خانواده توجه ویژه‌ای دارد. اثر جدید محمودی‌ها که از نام آن هم روایت دلدادگی و دلبستگی هویداست به داستان عشق چند دختر و پسر می‌پردازد، باز هم خانواده‌هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را تشکیل می‌دهد.

این مجموعه تلویزیونی مانند «سایه بان» سراغ سوژه‌های روز همچون بیکاری و معضلات نسل جوان رفته است.

بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی، مهران نائل، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 

بیشتر قصه «دلدار» در خانه آرش می‌گذرد. این خانه در یکی از خانه‌های قدیمی واقع در محله پیچ شمیران واقع شده است. محله شهرک چشمه نیز از جمله دیگر محله‌هایی بوده که مراحل تصویربرداری سریال در آن انجام شده است. 

 نکته قابل توجه در این سریال نحوه معرفی آن از سوی تیم سازندگان آن است. در خلاصه داستانی که از «دلدار» در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است: «دیری است که دلدار پیامی نفرستاد...»

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • برای خانه‌ات بجنگ!